assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Thursday, September 30, 2010

E.X.A.M

hai...
skng nih.. aku kna tkq mood aku dr mood main2 ke mood stdy...
nk exm dah ni.. haha FINAL tw.. bkn midsem or bkn quiz olok2... hahaha

cara2 nak bg ada mo0d study
- stop ber FACEBOOK ( hat ni penting)
- kurangkan tidur d msa lapang... ahaha
-stop sembang bnda2 yg ntah papa...
- baca nota yg kaler2..
-bykkan wat soalan2.. 

ntah apa2 tips yg aku wat ni kan.. tp xpa la.. asalkan aku ada mo0d nak stdy..  cahiyok2!!!! u can do it Linda...

" Ya ALLAH, bantulah hamba mu ini.. buka kan lah pintu hatiku umtuk mengingati n mempelajari ilmu yang berguna dan memanfaatinya di masa akan datang.. amin"

p/s: hope masa nak dekat2 exm ni xda la gangguan yg gngu mood aku.. peace!!!

lalala~ lalala~ lalala~ lalala~
mo0d: hepi now wit my new life <3 <3

2 comments:

Izyanti said...

Linda!!! whoaa... rindu2.. btw, good luck 4 exam. all the best!!! plg pnting stop ber FB!! ujian besaq tu. hehe. XD

lindariepin said...

yan... tq2... miss2 u gak... uwaaa.. mmg ujian besaq pon.. nak stop ber FB sgt la ssh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...