assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Sunday, September 05, 2010

sedih :( ....

                      actt.. aku xthu apa nak wat.. then pas terbaca baca blog org terasa nak wat blog sndiri.. bkn nak suh org ramai baca tp aku nak isi ms lapang aku.. nak luahkan apa aku wat,apa aku rasa kat cini leh kan...
                  --> hr ni aku sedih.. :( xtw napa.. dah 2 3 hari mcm ni.. xda sbb.. rasa nak marah2 org pon ada.. nak kata nak datang period x jugak.. biaq la org nak cakap aku gila ka apa.. mmg kat depan org aku happy ja tp sbnrnya hnya DIA yg taw..
 lg 3 hr nak balek umah.. tp aku xsmangat lgsung nak balik.slalunya aku la plg haappy nak balik... nak p bkt jalil cmana pon xtaw.. dah la sesorng.. cmana nih.. sedih...


                                                    smile walopon x berapa nak smile.. :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget