assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Thursday, October 21, 2010

e.n.j.o.y.

jalan2 MELAKA ngan dak2 KRisM... huhuhu... aku punya kawan time aku kat KRisM dulu.. sempat 1 sem ja kat situ... bila jmpak balik.. cam segan2 n malu2.. tp lama2 enjoy... ngeks kan... hahahah.... enjoy oo ngn diorang.... mcm berkonvoi lak kan hr 2... ramai giler.. xsgka lak aku ramai yg join... best!!!!!!


kitorg betolak dari umah kul 11.30 pg.aku nek moto ngan ain (bff yer ain). men boling.. aku as a pemerhati ja... mls nk main... ahaha,,, mcm2 peel... 


then g jalan2 Dataran Pahlawan... (DP) g carik baju dinner diorang....pusing2.. pas 2 g MP... huhuu... penat tp best...  then g mkn kat kaizer... 1 hari yg sgt bermakna buat aku oke... 


pusing2 MElaka.. waktu mlm best kot.. mcm KL gak.. lmpu berwarna warni...ingt nak overnite mlm 2.. tp suma dah penat.. so balik jela.... sampai umah kul 11 mlm... giler lah...


(p/s: kena mrh ngn mr.saiful zakuan coz balik lewat... i'm sorry b...)


-->nt aku upload pic yer.....hahahah tunggu.... see u'lll... bye..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...