assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, November 01, 2010

akhirnya..

1.11.10--> tarikh yg wat aku hepi.. ngee :D
akhirnya... my lappy become like normal.. HAPPY sgt...
walopon kena bayar RM120( siyes mahal).. tp apa nak wat kan...terpaksa redha oke



nsb bek bnda2 pntg xhilang... syukur Alhamdulillah... :))


dah lama xon9 n x conteng blog neh... bila bk ja FB mcm2 bnda yg aku xtw akhirnya aku tw... ish3 n blog pulak --> da boleh baca blog2 org.. yahooo.. suka suka suka.. ahahaha....




exm da hbs.. apa nak wat selain menghadap my love ni... lappy ok.. not bnda len.. novel pon dah nyk kali aku khatam... agaknya kalau buku aku khatam cam ni boleh jadi genius x..hahaha.... 



xda apa nak dicoretkan lagi.. tata titi tutu...
bye~ lots of LOVE

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...