assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Saturday, March 19, 2011

cerita di pagi hari

assalamualaikum...
hai..
selamat hari saturday semua...

mcm biasa, hari sabtu ja aku akan ada cls. hehe. tp cls hari ni 1 subject ja.. study of gerantology.. :P
lecturer aku sgt rajen ok datang hari sabtu... haha.. mybe dy xtw kot yang student dia suma malas nak bangun awal2 pagi g cls..mcm aku..

sebetulnya cls hari ni start kul 8 pagi dan hbs kul 11 pg.. 3 hours beb.. normal la kan.. haha.. tp mimpi apa nth madam datang lwt 30 minit that mean 8.30 baru starts cls.. huurey...

first 1 hour kitorang main quiz. quiz jawab2 soalan.. madam ckp 2 soalam final. so, bersemangat la nak main kuiz ni.. group A vs group B.. haha.. nak thu x sape mng?? of coz la gp A.group aku.. tp beza mark cume 1/2 ja.. 2 pon nak kecoh kan,,xpe3.. janji group A menang... hahaha...

ok. 1 jam pertama dah habis.. balance lbh kurang lg 2 jam 2 mula la pembelajaran n pengajaran untuk hari ni..mcm biasa mula2 aku bersemangat ok.. dengar ja.. apa yang madam cakap. haha.. khusyuk wei.. tp lama2 mula la fikiran ni melayang nth kemana.. dah la sejuk dlm cls td.. haih... mmg xddk diam la kan... makan gula2, conteng2 kertas.. n mcm2 aku wat nak bagi hlg sejuk.. adoooiii..

pas2 kan.. pas2... madam ckp take 5 minit break.. aku pon apa lgi.. kuar trus la.. bkn nak g taoilet o apa.. just nak duduk kat luar.. haha.. bagi panas sket..kuar ja cls aku nampak member2 aku ni dok tngkap gmbar. dorang ajak aku..aku pon join.. pastu trus la mengarut... hahah... mula2 bergambar dpn cls ja. tgk ni...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


 -student yang keluar cls dan melompat2 di luar cls-

 - ni gaya apa pon tataw... wakaka-


haaa... pas 2 mula la mngarut.. jalan2 1 blg nak tngkap gambar... trun tingkat 1 la.. coz kat situ ada school of music.. haha... kami pon jalan2 1 floor.. cari bilik kosong.. cari alat music yang free n boleh main... jumpak la cls C105 ni.. kosong. apa lg..kitorng 4 orang msuk bukak lampu then kunci pintu dari dalam... haha.. nakal betul. mst org ingtada orng tgh pektis tp hakikatnya kami yang dok merosakkan benda.. wakakaka...
presenting to you.... jeng jeng jeng
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


 -first trial nampak mcm pro je kan-


 -seeee, we got it-


 -yang ni kami main lagu hindustan.. cayer x?-


 -sape nak blajar main sila daftar di 019-*******-


- posing ja lebih, credit to idah coz tlh tlg amik pic kami semua.. teheeee-


ok.... dah hbs dah... pas 2 meneruskan perjalanan pusing2 1 floor untuk kali ke 3.. hahah... then naik lift untuk kembali ke cls semula.. msk ja cls madam dah mula ngajar. kitorang msk mcm xda rasa besalah pon. g tempat duduk then member ckp madam dah hbs ngajar 2 topic dah..fuh... madam yang ajar laju mcm keretapi or kitorng yang keluar cls lame??? :))

msk cls, dah pkul 10.45 am.. hee.. almost 15 minutes cls akan habis.. seronok..smbung dgr lecture smpai la habis.. sejuksejuksejuk sangat dlm cls.. sbb 2 xsuka dok lam cls.. lbh suka jalan2 luar cls.. hahahah

motif g cls hari ni: xda motif sbb g cls main2 je banyak.. 
selamat menjamu selera.

daaaaa...
wasalam


p/s: nak mkn ape tgh hari ni??
xthu da nk msk menu ape..
0_O  

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...