assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Saturday, March 12, 2011

tsunami tp teringin nak p pantai..^____^

assalamialaikum...

skng ni asanya suma da tw kot pasai tsunami n earthquake yg belaku kat negara matahari terbit  kan.. aku pon baru taw bila ramai yang dok pos entry n pos status dlm FB ttg tsunami ni... yela.. aku ni bkn tgk tv slalu.. berita lg la jarang tgk.. but but but.. td pas tgk berita utama kat tv3, waaa... takutnya.. tgk tsunami kat jepun 2.. kalau jadi kat kita cmana?? xmau.. mintak dijauhkan la... mudah2an selamat rakyat malaysia yang dok balajaq or bermastautin kat sana.. amin... aku adak gak kawan yg stdy kat sana.. hope selamat... n kepada kawan aku arini nuran yang akan fly ke sana beberapa hari lagi... jugak diharap gembira sokmo.... heheh.. mudah2 an selamat semua urusan kat sana.. 


nota cinta buat arini: 
arini, kami dapat tw ampa nak fly dah kan.. selamat fly ke jepun(xsalah kan) hehehe... bapa hari ja lg kan.. hope selamat semuanya.. gud luck di tempat org.. jgn lupa kami n jgn lupa G8 jugak!!!!
xdan nak jumpak ampa kan.. nak antq time ampa fly pon asanya xdan kot.. km bz skng.. sori sgt2 tw.. study molek ok.. fren 4eva... slalu2 la update kalau kat sana nt... peace!!!
p/s: jgn lupa kenangn mkn laksa kat kedai mak cik sebelah sekolah tw... heee ^^ 


ok, bebalik ttg tajuk entry... 
tsunami tp teringin nak p pantai..aku pon tatw knapa mlm ni aku nak sgt p pntai.. teringin sgt.. uwaaaa... nak balik umah cepat2.. nak ajak abah p pntai.. nak p bekelah.. wat bbq pon best!!! da lama x p.. rasanya thn 2011 ni aku xpnah jejak kaki kat pasir pntai lagi.. xkisah la pntai cantik or pntai xcantik...

tp kan tapi kan.. skng mcm musim hujan, pas 2 ada tsunami.. takut la pulak..nak p.. tp teringin.. cmana 2?? huhuhu.. harap sgt time aku balik nt da x hujan n dah x ada malapetaka belaku..tp kan kalau benda nak jadi kat mana2 pon boleh jadi... :)) tp kalau boleh elak kita kena elak kan..balik cepat2 n boleh lah lancarkn plan yang sengal ni.. nak ajak family p pantai.. teeeheeee~ tp 2 weeks more baru leh balik.. lambat lagi.. 

ct 2 pon kejap ja aku ct.. org len cuti lama.. aku sat ja. xsampai seminggu coz kena mai gnti posting.. uwaaa :'(.. dok sorang2 kat umah.. beranikan diri.. bejalan pagi2 sorang2 p kolej... balik kolej sorang2.. mkn sorang2... xpa.. beranikan diri.. kalau terdesak sgt, nak ja aku ajak mak aku mai KL ni.. dok ngn aku.. waaa.. wat mcm rumah KKM bagi ni mcm hak aku kan.. heeee...
ok lah.... smpai sini dulu aku berceloteh....


peace... no war!!! teeetttt...


kata2 hikmat hari ini ialah :-

go for someone who makes you smile because it takes only a smile to make a dark day seem bright. hope you will find the one that makes you smile.


wasalam...

p/s: rindu my abah n my emak..
nak balik amik ic baru.. heeeee
xsabarnya~







2 comments:

KNS said...

ade sumber kate laut skrg bergelora...
bhya nk g pantai ;)
hati2 ye...

lindariepin said...

nasuha: ok.. thanx ingtkan..
wat mse skng ni xg lagi kot...
tgu semua reda dulu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...