assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, April 01, 2011

saya sayang awak

assalamualaikum...

semasa awak takde ngan saya,saya pernah terfikir untuk BUNUH DIRI


--saya gunakan TAUHU untuk ketuk kepala saya
--pakai COTTON BUD tuk potong nadi saya
--naek BASIKAL laju-laju pastu langgar daun pokok.
--makan VITAMIN dengan gelojoh nye.
--pastu saya TERJUN BANGUNAN gune payung terjun
--saya TERJUN dalam swimming pool kat blakang umah jiran saya
--saya tak MAKAN beras nasi slame setaun.
--saya KURUNG diri dalam bilik air lame2 mase mandi
--saya bediri tengah jalan n soh KUCING langgar saya.
--saya GANTUNG diri saya ngan benang.


saya wat sume ni sebab saya sayang awak.lihatlah betapa pentingnye awak dalam idup saya...

daaaa......
wasalam....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...