assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Wednesday, June 22, 2011

:"(

boleh aku taw sapa aku? aku ni mcm xdiperlukan semua org ja... ya, aku mmg xlayak diberi layanan istimewa tp kapa mesti buat aku mcm ni?? aku sedih la.. mcm2 aku buat.. aku sedih?? haa!!!1 mmg aku sedih.. aku dah puas nanges dah mlm td.. pagi td skali lg aku nanges.. aku xpenah pon nak nanges2 mcm ni... aku dah xtaw nk ckp cmana n xtaw nak cakap kat sapa 2 yang aku tulis kat atas ni.... at least ringan sikit... aku just taip ni untuk luahan hati aku..jgn salah faham kata aku nak mintak simpati ka apa...aku mmg xsuka sgt cita masalah aku face 2 face ngn org...aku lbh suka tulis2.. xsuka jgn baca!!.. jgn dok salah faham...

p/s: entry kali ni touching2 skit..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...