assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, June 17, 2011

my dad is super duper best dad in the world!

assalamualaikum...

ohhoooohoooiiii... kikiki.. *gedik.

ok.. hari ni hari bapa eh??? aku xtataw sbb bagi aku hari2 hari bapa kot.. sebab apa aku tataw??? sebab pertama aku x amik taw sgt hari apa hari apa apabila dok umah.jarang bukak kelendar..sebab kedua is alarm fon aku pon xcakap yang hari ni hari bapa.... sebab ke 3 aku xdengar pulak anak2 cik gayah sebelah umah aku ni wish happy fathers day kat bapa diorang.... sebab ke emmpat hingga ke seratur ribu juta is  bagi aku hari2 hari bapa!! so, xpayah taw la bila tarikh specifik hari bapa..boleh x gitu????

my dad is super duper best oke.. walaupon luaran nampak cam garang giler tp kalau kenal betol2 abah aku ni baik.. xgarang mana pon... boleh jadi best friends ok.. hahaha..

ILOVE MY DAD n WISHING U HEPI FATHERS DAY!!

kpd bapa2 kat luar sana pon aku nak ucap selamat hari bapa n kepada bakal2 bapa pon selamat hari bapa yer... n kepada anak2 bapa hargailah bapa, papa, daddy, walid, ABAH, ayah anda n jgn lupa wish...

ok daaaa....
wasalam....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...