assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Saturday, July 16, 2011

bila bercakap tentang lelaki

assalamualaikum...
hai semua...salam 1 malaysia.. korang watpa cuti2 ujung minggu ni... mst kuar jalan2 kan...yela nak balas dendam minggu lepas xkuar.. minggu lepas kan ada PERHIMPUNAN BERSIH.. hahaha... hermmm.... aku x p mana pon coz fulus dah tinggal habuk je...so, cuti 2 hari ni aku just dok umah goyang kaki n online... bila nak stdy pon tataw... 

A smile is the best makeup any girl can wear

entry kali ni aku nak cakap pasal lelaki... lepas baca ni korang fikir la ex-bf or bf korang sekarang mcm mana ea...teheeee....

Bila lelaki betul-betul jatuh cinta dan setia pada kekasihnya dgn ikhlas, perubahan sikapnya amat mengejutkan. Hati lelaki yg dianggap keras selama ini, tiba2 secara semulajadi menjadi selembut kapas apabila sudah jatuh cinta dgn relanya. Bahkan lelaki yg mabuk cinta sanggup berkorban dan buat apa sahaja utk kekasihnya.Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila hatinya dilukai. Utk melihat lelaki menangis amatlah payah. Diantara tanda2 lelaki yg jatuh cinta dgn HEBATialah: 

1. Dia bersungguh2 melakukan sesuatu utk kekasihnya dengan rela bukan kerane terpakse.*Tak akan ungkit sesuatu perkara 

2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yg kuat bercakap.

3. Dia banyak menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya.

4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap.

5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.

6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa curiga.*setiap malam call..nak tengok waiting ke tak.

7. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dgn kekasihnya. *dia sendiri tahu seperti ape sifat lelaki..sanggup buat apa sahaja untuk menganyat seseorang wanita.

8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.

9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain.

10. Dia menjadi orang yg paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.

11. Dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk oleh kekasihnya. *Lelaki mudah kalah dengan pujukan wanita.

12. Dia akan menggelabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama.*sentiasa berfikiran negatif.

13. Dia sentiasa mempastikan keselamatan kekasihnya. 

14. Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri. 

15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana dia merasa kasihnya lebih kuat daripada kekasihnya.

16. Dia tidak akan melayan perempuan lain yg tidak ada urusan penting dengannya. 

17. Dia cuba meluangkan lebih banyak masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dengan sabar.

18. Dia membanggakan kekasihnya di depan org lain. 

19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dgn cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya. 

20. Apabila timbul org ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya. *bukan hanya berdiam diri kerana ingin menunjukkan keegoan!

21. Dia menganggap kekasihnya sebagai orang yg paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri. 

22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100peratus mencintai kekasihnya. 

23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan airmata hanya untuk seorang perempuan.

cukup x cukup x 23 perkara yang perlu kita tahu bila bercakap tentang lelaki....and kalau ada sapa2 nak tambah silakan.. bagi cukup empatploh pon xpa...

HARGAILAH MEREKA

the past is behind, learn from it.
the future is ahead, prepare for it.
the present is here, live it.


*hujung minggu yang bosan menyebabkan aku buat entry pon entah hape2... sorie....

see u then.... daaaa
wasalam... 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget