assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, July 29, 2011

xmau dah sakit mcm ni...

assalamualaikum... hai...

dah lama aku xupdate cita kan... xdok cita best pon sepanjang minggu ni... mcm biasa. hari2 ke clas.. kalau cls ptg boleh bangun lwt sikit... hihihi... *tetiba kan

muka suci sblm dapat sakit....pic sblm nak g follow up :)

lepas balik dari follow up braces last monday la kan. ptg 2 trus aku balik mai kl.. bus pkul 2.30 tp hampeh.. pukul 3 baru nak jalan... sampai ja kat Pudu dah dekat pukul 8.. nsb baik C**i. xpayah nak smayag2 kan.. hihihi.. skng ni BTS(bandar tasik selatan) dah lain.. nak naik teksi n bus pon mcm dah lain. aku sorg2,so takt lah nak g sana sorg2 kn.. pas 2 kan cara plg selamat aku suh SZ amik aku kat pudu.. paling senang n selesai masalah... hihihih... 
pas dia mai amik aku ,kitorg g mkn dulu.. McD je... makan sampai xhabis.. sgt la membazir taw aku ni.. suka ja mkn xhabis.. ok pas makan trus balik umah... 

citanya bermula mcm ni...*mukadimah je panjang kan... hahaha...masa dlm bas lg aku dah rasa badan aku gatal2.. tp xberani la nak selak baju nak selak seluar kan.. dalam bas.. gila apa... ps 2 sampai ja umah trus cek.. tgk2 badan aku dah naik bintik2 besar merah2.. haa.. cuak dah! takut ada penyakit misteri ja hinggap kat tubuh ni...  pas 2 kawan2 ni dah suh p mandi.. pas mandi mula la gelabah.. call mak.. mak pon bagi petua ini itu... haha...aku pon ikut jela.. letak kunyit + garam+air.. pas 2 sapu kat seluruh badan yg gatal2... da xda cara lain dah.. terpaksa la buat mcm tu..

is it???

sambung cerita....tgk badan sendiri rasa takut. pas 2 mlm tu jugak suh SZ beli 100 plus. konon2 kalau minum 100 plus ni lega.. hihihi.. SZ beli botol besar bagi aku*perli la tu... pas 2 mlm tu tidur la dgn badan penuh kunyit + garam di badan.. xbest langsung...bangun esok paginya seronok, mcm dah kurang sikit. semnangt bangun nak g cls.. cls statistic.. mmg kena p. kalau x p kompom2 jadi tuli  next clss.. haha.. pas 2 ada gap... banyak gak la.. pukul 3.30 baru stry cls lain.. kitorang pon balik umah dulu... teheeee.. umah dekat xpe. balik selalu walaupon dok kena panjat bukit..

sampai ja umah, belek2 badan.. mak aiii.. naik lagi banyak merah2 tu.. pg td mcm ok.. tba2 jd mcm ni pulak.. dah risau ni... las2 pikir2.. xleh jadi nio.nk kena g klinik gak ni... nt sakit lg teruk.. tb2 lak dalam ms yang sma SZ call tnya dah ok blom... hahah.. aku pon ckp la nak g klinik.. ps 2 dia mai amik kitorang g Klinik Rosman kat Bandar Tun Razak.. dapat 1 injection kat situ.. haa,, amik kau. slalu aku ja yg dok cucuk org. skng ni aku yang kena cucuk.. pas amik ubat apa semua dapat la MC... teheeee... dalam hati syok sbb xpayah g cls ptg 2.. :))

pas2.. on jela ubat yang doctor tu bagi... pahit nak mati... kena air liur pon dah pahit.. nsb baik nak fikir sakit. kalau x mmg aku xmakan la.. hahaha... 

skrang dah ok... tp aku still mkn ubat tu.. makan bagi habis... fobia kot sakit2 mcm ni...

pas jadi kejadian mcm ni baru aku taw yang aku ni masih disayangi oleh semua org.. ececece,.. ayat aku bukan ayat bodek k.. ni ayat ikhlas... aku bersyukur sgt aku aku msh ada mereka2 yang syang n ambil tahu pasal aku,, xkira la yang dekat ka yang jauh....

skng ni aku dah boleh senyum sampai ke telinga.... :))))

gambar dah boleh senyum sampai ke telinga..

ok la sampai kat sini sajo... hehe,.. niat dihati mlm ni nk start buat assignment byk2.. tp hrm....tiba2 terover pulak update blog ni kan... hahaha.. aku dah buat sikit ..sikit2 lama2 siap la.....sbb ada org tu kata xmau kawan ngn aku selagi aku xsiapkan assignment.. sedih kan.. so, aku nak buat cepat2.. bagi siap...hahaha!
jom... kita siapkan assignment ni...

fokus.. fokus.. u can do it!

till here... byee.... hugs!!!

as salam...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget