assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, October 10, 2011

sempat lagi kan,,,

assalamualaikum....

tengok betapa buzinya aku... hahaha.. xboleh blah kan statement aku. kalah PM ooii.... now, i'm busy stdy communicable disease... esok exam subject 2...but tetiba tangan aku gatai men'snap' pic yang boleh mengundang kontroversi... wohohoooo...... saja rileks2 kan minda.. update la blog ni....:)

ni semalam punya pic... tekun mebira statistic.... :)) kira punya kira smpaikan bila msk dewan hall siang tadi jadi blank.. xtahu nak ambik formula mana 1... hahahaha.... tawakal!

ni kishnya.... makan study,tidur, online, update blog semua buat kat tempat yang sama... iaitu atas katil.... hebak kan???? bukan ada org leh wat bnda macam aku ni kan... 

ni sumer notes communicable yang belum habis dikhatam.

>_<

ok lah... nak smbung study balik sambil makan cokelat.... jum2.. malam ni kita stay up sampai pukul 4(leh caya ke?)... hahaha.... doakan saya yer kengkawan.... 

daaaa... thanks for reading!!!! <3 SZ~
wassalam.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...