assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, March 05, 2012

berterus terang

Assalamualaikum... 
 
lama giler aku x update blog ni.. bukan apa.. aku xberapa nak rajin nak menaip pnjang2.mlm ni tetiba aku terajin ya amat memandangkan mata msh blom mahu ttp..
skang ni aku nak cita pasal perhubungan..bagi aku setiap perhubungan memerlukan sikap toleransi antara satu sama lain... kadang2 terus terang penting untuk mengekalkan sesuatu hubungan itu..betul x?? selagi xberterus terang selagi tu hati xtenang kan.. percaya lah... benda mcm ni jugak la yang dilakukan dan diamalkan di dalam menjaga hubungan aku dan SZ.. kadang2 aku syak mcm2 n rasa mcm xberapa nak enak, aku mst akan tnya soalan kat SZ untuk mendapatkan kepastian. walaupun kdg2 terus tenang tu sakit.. ... Walaupun hubungan kami masih muda, tapi bagi aku biarlah ia kekal selamanya...

aku nk berterus terang skrg ni yg aku teringin sgt nak makan nih... aiyooo.. dah ketagih..pelis someone hantarkan dalam mimpi aku mlm ni...

p/s:
Ramai kawan-kawan aku dah bertunang.. n malah ramai jugak yang dah kawin pon.. aku dok tengah tunggu nak dapat anak buah je ni.
Bila lagi ek turn aku  ??? 
kuikuikui
 
wassalam..(entrty pendek)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...