assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Tuesday, April 17, 2012

assalamualaikum...
rasa mcm dah lama xupdate blog kan.. hmm.. memang lama pon.dah lama xtulis kisah2 diri.dah lama xpuji2 diri.xkutuk2 orang dalam ni...dah lama xluah perasaan dlm ni. heh!!!  mungkin sejak dua menjak ni tangan rasa malas nak menaip kot..mulut keja nak mengunyah ja... balik keja makan...kunyah.. then bila dah kenyang tido... 2 jela rutin harian aku... kalau terrajen sikit baru la kuar dating dgn sz...tp rasanya lepas ni dah xleh nak kuar dating slalu dah..tetiba ja rasaskng ni mls nak kuar..dok umah jela kan.. layan perasaan .. mueheee..

2 minggu lepas minggu orentasi HKL..tp rasanya semua hosp n pej kesihatan negeri buat orentasi masa yang sama..kitorang orentasi 4 hari ja..pas 2 terus masuk ward..  ni aku lampirkan beberapa keping gambar sekitar orentasi HKL..(ayat sgt skema disitu)







ok..skng ni aku keja divided lagi.. mean waktu pejabat (8pg-5ptg) .. n bermula sabtu ni aku dah mula keja shift.. aku rasa better keja shft sebab xlama sgt.. waktu pejabat sgt penat ye... aku dapat ward ENT.. ward ENT ni ward untuk ear,nose and throat under disiplin ORL.. mula2 msk ward ni mmg pressure sgt sbb time blaja xpenah dapat peluang nak posting dlm ENT ward..mmg apa 1 pon xtaw nak buat.. tp alhamdulillah la..skng ni dah boleh sesuaikan diri dengan suasana ward (lg sekali ayat skema keluaq) hahaha...staff ok.. biasa la kalau ada kena buli sikit2 tu.. nama pon budak baru kan.. mmg kena tahan la kan..

aku syukur sgt dapat ward ent ni.sbb nt nak wat post basic untuk ENT pon sng.. moga2 dipermudahkan.. sw20 kat main bloc hkl..senang je nak cari.. tingkat 4 ye kwn2.. meh la datang melawat..hehehe..promote ward.kwn, doakan noraslinda ariffin dapat menempuhi segala rintangan dan dugaan yang mendatang..amin...

ok lah..dah msk isyak.. jum solat pas 2 tido..... daaa...wasalam

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...