assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Sunday, September 12, 2010

aid 2010...

raya thn ni jatuh pada jeng jeng jeng... 10 Sept 2010... [3 hr pas 2 hr jadi aku tw-->13 sept] hahah..

nak cita gak.. raya thn ni agak2 bes la.. coz nth la.. ramai datang umah aku n aku p umah org... muahaha..
g pon.. tok dok skali ngn kami thn ni.. org nak tgok tok akan mai umah ni.. yeehaaaa.... sonok2....

hr  ni dah msk raya ke 2.. n julung2 kalinya untok raya aku xhafal pon cita apa ada kat tb,.,.. slalunya aku akan hapai semuanya.. haha.. bagus kan.. :))

pagi raya: 
  • mcm biasa la.. mak kejut.. bangun.. wat apa yg patot.. pas 2 mndi sunat hari raya...pas da siap2.. g tgok tok.. tok sedih.. tok dok tgk gambaq arwah tok wan time 2...sembang2 sat ngan tok pas 2  g masjid smayg raya..** jalan kaki ngan mak.. dapat pahala lebih sket kan..pas smayang trus g kubur arwah tok wan --> Jaapar Samah. miss tok wan sgt2... dah nak msok 2 thn tok wan p...hope tok wan aman kat sana.... kat kubur arwah tokwan.. aku nagn mak baca yasin.. pas 2 adik abg ngan ijat pon sampi..
  • pas 2... balik dr kubur.. mcm biasa la.. kat umah.. siap2 makanan... hr raya 1st 2 mak wat mee udang.. siap2 pekakas 2 la atas meja... hahhaa...tgu kaum adam balik.. mula la... sesi bersalam salaman... ngeee... bergambar....  hat ni best..aku dapat duit raya lg... wee haaa.....biasa la kan.. slagi xkeja i will get it...
 my happy family... aku syang depa suma ni...


 cik sumi dengan tok...
nak smbung lg ni... pas 2.. sabrina mai umah.. km p beraya.. 1st p umah mimi... makan2 sembang2... ajak mimi raya .. dy xmau alasannya xda transpot.. :(... pas 2 p lak umah dayah... mkn slam2 sembang2.. ajak gak join kami 2 ni.. alasan yg sama ja dy bagi.. XDAK TRANSPORT... :(.. pas 2 p umah wani..then p umah wizni.. pas 2 ajak wizni p umah ecah.. seb bek dy mau ikot...yes... sonok2...
pas p umah ecah p umah niza.. jmpak syaza kat situ... ngan dina[kawan dy]... aku nagn sab ni dah xlarat sbenonya.. haha.. byk sgt makan.. n byk sngt cakap.. last.. aku ajak gak suma2 ni p umah aku n depa pon mai... kat umah aku km bergambar lg... bila lg kan nak bekumpul ramai2 cm ni.. kiranya ni half reunion ex-skj la...hehehe... walopon time raya.. :))



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget