assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Thursday, November 25, 2010

mak, i love you

alkisah bermula mcm ni...
jgn salah sgka.. bukan aku x LOve mak aku sblm ni.. tp selepas 1 peristiwa n pengalaman yg sgt menyentuh hati aku bertambah tambah la LOVE mak aku ni...


lagi skali.. mak, I LOVE You... <3


mgu ni  (22/11-26/11) aku kna posting kat wag ONG .. ( wad org bersalin n untok org yang nak bersalin) mcm transit la jugak kononnya... hehe.. n semalam tanggal 24/11/2010 buat julung2 kalinya aku masuk dlm labour room yang dah lama aku impikan nak masok lam 2...akhirnya... dapat jugak.. SYUKUR......







first2 masok jam 7 pg.. aku n my group C1 ( 8 org).. masuk je trus amik report.. haha.. wat2 teror ja walopon baru first time masok situ.. hahah  otai habis...






kejap ja amik report 2.. pas 2 km p la wat2 rajen kemas2 bilik yang baby akan kuar 2.. suma ada  20 room kot.. byk gila kan.. ahaha.. 






sbnqnya aku bkn nak cita pasai bilik 2 ka apa.. aku nak cita pasai pengalaman aku tgok org besalin.. depan mata 2.. real punya....  first yg aku tgok adalah seorang mother yg dah sarat mengandung.. hahah..





first time mother msk lam bilik 2 sakit sikit2.. ramai la doc dtg ngn JM nak wat VE( vaginal examination) kat mother 2... ahaha.. kami  ni nyebokn diri je lam bilik yang x berapa besar 2...ngeh3...



pas 2 kan.. waktu kemuncaknya... aduhai~ lemah longlai kaki aku bila tgok mother 2 sekuat hati bertungkus lumus PUSH kan baby tok kuar.. syahdu... mst sakit kan.. dapat bayangkan dah... sedih+ nak nanges





pas lama gak la mothher 2 PUSh.. las2 dah nampak kepala baby..alhamdulillah.. assalamualaikum... anak melayu la katakan.. kena la bagi salam..  aku dapat tgok muka mother 2 happy sgt walopon sakit n penat..dan secara automatiknya jugak mata aku dah berair....terharu.. n aku mula terbayang2 muka mak aku... mak yg melalui detik yg sama mcm mother td..aku tw nak melahirkan 2 tersangat sakit.. 




balik je dr posting aku trus msg mak aku mak, kakak sayang mak.. lega rasa!!!




mak,i love you..




i love you forever... mmmuuuahh!!!!!


p/s: sayangi la ibu anda.... 
love love love



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...