assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, December 06, 2010

no entry


no entry mean no idea.. ahaha...
no idea nak tls apa sbnrnya kat diary olok2 aku nih.. :))
da lama tak conteng2 sini kan..




skng ni aku tgh menghitung hari... menghitung hari untuk apa??? jom layan dulu lg kris dayanti ni...


Menghitung Hari
Menghitung hari
Detik demi detik
Masa kunanti apakan ada
Jalan cerita kisah yang panjang
Menghitung hari

1
Padamkan saja kobar asmaramu
Jika putik itu takkan ada
Yang aku minta tulus hatimu
Bukan puitis

Pergi saja cintamu pergi
Bilang saja pada semua
Biar semua tahu adanya
Diri ku kini sendiri

( ulang 1 )

Oh... Pergi saja cintamu pergi
Bilang saja pada semua
Biar semua tahu adanya
Diri ku kini sendiri

Diri ku kini sendiri...



 jeng3... menghitung hari sbb apa eh??? nak kawen?? (gatainya).. xla....bkn sbb yg bkn2 k.. aku tgh menghitung hari nak balik nih... aku tw mst suma ckp aku ni ketinggalan zaman coz org len suma dah ct lama and mungkin dah nak temuntah dah dok kat umah kan.... haha.. tp nak wat cmana.. aku ni ja yg x cuti2.. lambat sket..well... ucsi always like that.. hahaha!!!







almaklumla.. aku nk kna berbakti kat masyarakat dulu..praktikal dah nak hbs.. lg smnggu ja.. pas 2 cuti2 malaysia n then balik.. akuexcited nak balek coz da lm xbalek... raya haji dulu pon aku raya kat cini.. ish... lama jgkkn xbalik(ayat poyo kan)...







Cuti sem aku sampai 2 januari 2011...lama kan??? ahaha... aku akn guna sepenuhnya ct kat umah nt dgn menghabiskan duit kuar dgn kawan2... boleh lak gitu kan... hehe..


 suka nak jmpa mereka2 suma ni.. BADliaHaN..(kpada yg xda pic lm ni jgn toching na)






dalam suka nak balik.. aku sdh gak.... napa???
teeetttt.... 
mana leh g taw.. rahsia... hnya aku n mereka2 ja tw...
huhuh... 
i'll always miss someone... ececece... ayat xleh blah....

gambar hanya hiasan..suka suki aja~



mo0d: gelong..
tp i suka..
ilysm sz!!!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget