assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, December 24, 2010

year 3 sudeh..

kalau kira tarikh hari ni.. lbh kurang smggu ja lagi aku akan msuk YEAR 3 stdy kat UCSI... hahah... bakal jadi senior.. ahaks!!!best ke jadi senior ni?? mcm best je kan tp malu la kalau junior2 tanya prosedure o soalan2 aku xtaw jwb kan... hahah... so, aku kna la asah bakat aku wat semua prosedure yang aku blajaq dari Year 1 Sem 1 sampai la Year 2 Sem 2... haha.. 2 thn dah aku bergelumang dlm semua keja2 murni ni.. hahaha.. best!!! ...


p/s::next entry aku tnjuk pic dari dok jadi junior sampai la dah nak jadi senior lak eh..... 

2 comments:

Izyanti said...

Senior, aku tag masuk contest..! hehe. join jom!! :D

lindariepin said...

haha... lwk2...
i xpndai nk msk2 contes ni.. tp tingin nak join...
plis3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...