assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Wednesday, January 19, 2011

aku atau dia.. pilih!!!

i nak u pilih skrg!!!  aku atau dia... hahaha....haaa.. jgn salah sngka.. aku bnkn gaduh wit anyone or someone or some people or sapa2 jela...aku xksh pon dia nak pilih aku ka xmau... haha.. aku sbnrnya nak g taw nih..... nak taw x?? nak taw x??? xmau tw pon xpa.. xkisah...

-
-
-
-
-
..nubhan...

 actually.. aku suka sgt lagu jejaka macho ni.. Nubhan... dulu xbrapa nak minat sgt beliau nih.. then, pas dengar ja lagu aku atau dia ni.. i terus jatuh cinta u... ngeh3... gataiii.... boleh dikatakn hari2 aku pasang lagu ni... best.. 

aku google lirik lagu nubhan ni.. check it out.... hayati ya lirik2 bait2 kata lagu nih oke..... :))


Aku Atau Dia 

– Nubhan


Kau tanamkan

Cinta dalam hatiku
Dah berbunga hidupku
Bersamamu aku setia


Tapi kini

Kau telah tajamkan duri
Menduakan cintaku
Yang telah lama ini


Ku cuba

Untuk bertahan
Tapi perih hati ini



Chorus

Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya
Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya


Ulang Chorus

Aku relakan engkau kepadanya

Jika kau harus bersama dirinya
Kan ku tetap kan setia padamu
Jika kau mampu tinggalkan dirinya


p/s: now, i'm very2 addicted to this song... lalalala~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...