assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, January 07, 2011

ayuh!!! kembali ke sekolah...

salam oullss.... hehe^^
agak lama jugak la aku x hupdate aku punya blog kan... urm :p

ayuh!! back 2 skool. eh silap2.. ayuh!!! back to univercitas

bz sket la sem ni.. haha... 
buka2 sem ja dah nak kena g posting.. 2 weeks posting then baru stat cls...
agak tension d situ yek... 
tp apa nak buat.. i happy beb... senyummm...

dan ada 2 perkara lg yg mmg aku xsuka dengar first2 masuk sem ni.... 
pertama--> sem ni boleh dikatakan setiap hari sabtu ada cls... gila apa... orang nak weekend dgn bersuka ria.. depa suruh g cls lak..dah nak kena bagun awal2 g cls.. tensioonn!!!!! hahaha...(gelak guling2x smpai jadi gila)

kedua--> dah xleh pakai jeans g cls..kalau pakai jugak kena la denda RM5.. bapak mahai gila denda... aiyoo.. nak pakai ape ni.. dah la banyak my baju kurung dihantar pulang ke kg halaman.. xkan nak pakai kain batik n baju kedah kot g cls. kan... ish3x.. tp unik jugak pakai kain batik g cls.. haha...br jadik tumpuan..pemes sket.. kalah minah2 negro yg selalu nak sexy je kat kolej 2..hahaha

tp aku ada gak harap yg kedua dua bnda yg aku xsuka kat atas 2 xkan bertahan lama.. hahaha(gelak jahat pula) n kembali spt biasa.. boleh tido hari sabtu n boleh je nak pakai apa g cls.. mudah2an kan..




p/s: aku nak jadi lebih cemerlang,gemilang, n terbilang this sem.. :)
tingkatkan prestasi kurangkan gosip.. haha
titik!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...