assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, January 24, 2011

Your Beautiful Memories Contest

alahai.... (bunyik mcm malas ja kan) hahah..
xla.. sbnrnya aku excited gila nak join contest ni..huhu..
sbb2nya
1) ni contest first yang aku msk even aku da byk kali dtag untuk msk contest.
2) aku boring n xtahu nak wat pa.. so, aku mencuba nsb untuk msk contest ni..
3) bla bla bla...
4) bla bla bla....

so, pengalaman suka duka aku yang lepas aku nak tarok dalam contest ni...
---> Your Beautiful Memories Contest


syarat2 contest ni...:-


1. Wajib mempunyai blog yang sah. Bukan anynomous okeyh.
Tak kan dilayan sama sekali.

2. Menjadi follower blog yanti kaman pemilik contest.

3. Buat entry yang bertajuk "Your Beautiful Memories Contest"

4. Letak banner contest pada entry dan sidebar, link kan ke entry INI.

5. Pertandingkan satu gambar kenangan terindah anda mengikut salah satu kategori :

Kategori Gambar Paling Cool
Kategori Gambar Paling Menawan
Kategori Gambar Paling Natural
Kategori Gambar Paling Happening

6. Ceritakan kenangan terindah anda mengikut salah satu kategori :

Kategori Cerita Paling Kreatif
Kategori Cerita Paling Menarik
Kategori Cerita Paling Lawak
Kategori Cerita Paling Sedih

7. Tag minimum 2 orang rakan blogger anda.

8. Tinggalkan jejak link entry anda di komen INI.

Contest ini akan berlangsung selama dua bulan, yakni tamat pada
1 Mac 2011.

Hadiah akan diberi kepada setiap pemenang mengikut kategori gambar dan cerita yang dinyatakan dan sebanyak dua cabutan bertuah akan dibuat.

begitulah syarat2nya... huhuhu.. hope aku dapat penuhi semua syarat yg diberi dgn jayanya...

ok.. lets start!!!!
untuk contest kali ni aku nak perataruhkan  gambar...
jeng jeng jeng...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
untuk Kategori  Gambar Paling Menawan
hahaha... agak2 sesuai x??? sila tahan gelak kalau anda rasa gambar ni kelakar untuk diletakkan dlm kategori ini ok... hehehe

Kategori Cerita Paling Menarik
paling menarik dalam gambar ni ialah KAMI as a family beraya haji di perantauan(konon2nya) haha... walopon hanya di KL..tp rasanya ttp boleh dikira sbg perantauan kan?? hehe.. tepuk dada tanya selera... dalam pic ni jelas menunjukkan bahwa kami memakai baju raya...cantik x?? ngeehhh... poyos..
xthu dah nak gambarkan betapa menariknya cerita ini.. muahaha.... hahaha.... 
pandai2lah juri menilainya eh....
tocei tocei tocei...

ok.. now aku nak tag 2 orang:



ok kwn2.. aku dah join... u ollls bila lagi nak join contest ni??
pakat2 la join noh... nak join??? KLIK SINI

ok... selamat mencuba.... 
semoga aku berjaya... hahaha
^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...