assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Sunday, February 13, 2011

tok kembali kepada-NYA

assalamualaikum readers,
dah lama aku xupdate blog ni...urm...
FB dah deactive.. xtaw dapat betahan sampai bila... huhuhu.


so kat sini jela aku nak luahkan apa yang aku rasa... apa yang aku buat dll


aku baru balik dari kg.. 
balik sbb ptg jumaat 2 aku dapat call dari mak yg tok aku dah xda..
aku pon cpt2 g bukit jalil.. amik tiket.. balik penang..
sedih.. 
xdapat jumpa tok.. 
xsmpat nak mintak maaf ngan tok.. 
xdapat nak jaga tok.. 
xsmpt nak rawat tok...
tok dah kembali ke rahmatullah...
las aku jmpa tok sblm aku balik kl.. 8 hbln pg.. time 2 aku salam.. peluk cium tok.. 
tok xtunjuk perubahan apa pon..tp nak wat cmana.. 2 las aku dapat sembang ngn tok.. las dapat dgr suara tok..
aku smpai ja kat umah dalam pukul 12.30 tgh malam.. 
tok dah xda.. tok dah kaku kat atas katil.. n ramai org mengaji kat sebelah tok..
sedih... 
tp aku redha.. sbb suma yg hidup mst akan mati... 
cuma masa je yang tak taw cepat ka lmbat..


mudah2 an tok gembira di sana... 
mudah2an tok ditempatkan di kalngn org2 yg beriman 
amin..




al-Fatihah buat arwah tok...




tok: Hjh.Selasiah binti Haji Mohamed (7/12/1933 - 11/2/2011)


kak sentiasa doa tok bahagia di sana n ditempatkan di kalangan orang yang beriman... amin...


wasalam....

2 comments:

Anis Akhir said...

takziah buat keluarga linda ya...

lindariepin said...

tq kak anis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...