assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Thursday, February 17, 2011

hanya beberapa hari ja lagi..

assalamualaikum readers...... ^_^






ok.. sbnrnya aku mls nak update blog.. haha... almaklumla... exm dah dekat...tp nak wat mcm mana.. iman xkuat.. hahah... blog ni telah menarik perhatian aku untuk diupdate.. haha.. doleh dak gi2...


entey kali ni bkn nak cita sal apa pon.. just nak cita sal aku mls stdy... haha... faham x?? malas nak stdy,. mls nak baca buku... mls nak tgk buku... mls nak pegang buku... malas segala2nya la.... adoooiii..


mak abh... help me...
YA ALLAH help me!!!! 

Ya, Allah..tlg bkak pntu hati aku.tlg bukak bg aku rajen stdy,.. bagi aku faham apa yang aku stdy...
n bagi aku jwb exm nanti dengn tenang dan segala galanya mudah... amin...




straight 2 the point kan.... :)


aku start exm 21/2 n 22/2 ni.. haha... xsampai seminggu ja lg...fenin2.... adoiii.. ngeluh lagi.. apa nak jadi la kan...


ok.... dah la... nak p stdy ni..
xmau main2 dah ni.. ececece.... ok x???
pengakuan palsu kot ni... hahaha...


nt tlg doa untuk aku ok... =)
mudah2 an ALLAH mempermudahkan urusan kita semua di dunia dan akhirat...


wasalam...... :))

2 comments:

Unknown said...

buat exam leklok yer.. jgn memalas buka buku tu

lindariepin said...

hehe... orait.. da hbs pun exm encik blogger
:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...