assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Sunday, February 06, 2011

yes.. aku memang malas..

salam semua.. 
entry kali ni ,mybe betul.. untuk aku la kan..sebenarnya aku nak cita yang aku memang malas... nak taw x sbb apa aku ckp yang aku ni malas.. hahah... aku da penah g taw korang suma kan yang cuti CNY kali ni lama... opss.. xlama sgt la.. bg aku bagi p la cuti byk mana pon aku ttp akan cakap x lama.. haha.. tp aku rasa lama dari korang kot..

aku cuti kalau tambah tolak darab bahadi ada la dalam 10,11,12 hari... haa.. mcm mana 2.. fikir sendiri la...
ok.. bebalik ke tajuk entry.. napa aku cakap aku malas??? haaa nak tw x??
balik ni aku cuma menaip tutorial sir woo ja.. (korang wat2 taw jela apa yg aku cakap ni eh)... aku hanya wat benda 2 sepanjang cuti yang akan berakhir esok n lusa aku nak kena balik kl dah.. hahah.. hebatkan?? cuti pnjang cuma menaip benda 2 ja.. 2 pon jawapan xcarik lagi... ish3.. apa nak jadi la kan.. xsedar2 lg ni.. nt nak exm kalut la..ni x baca lg nu xbaca lagi.. las2 jd mcm orang hilang anak.. serabut otak..

napa la aku mls sgt nak bukak buku??? nak baca buku?? n yang berkaitan ngan buku suma aku malas.. haha 
cuma 1 buku ni ja aku rajen buka.. nak taw x buku apa.. nak x?? nak x?? haha...
jawapannya.. FACEBOOK...haha.. boleh dikatakan hari2 aku wajib bukak buku ni.. padahal xda wat pa pon... just bukak n tinggai cam2 ja.. p wat keja len... hahah... membazir letrik kan.. online 24 jam... haha dah online komfom2 la kipas lam bilik aku ni akan terpasang 24 jam... haha.. membazir sungguh la ank dara ni... mau mak abah aku xbising kalau bil letrik smpai Rm1++.... sabaq jela dapat anak cam aku ni kan.. heheheh peace,,,

ok.. esok dah ISNIN.. esok aku nak kuaq.. nak kuaq sorang2 g jalan2.. g brli2 barang, g shoping(ada ka duit)... xdak orang pon nak teman aku.. haha.. padan muka.. aku time suma ada suma xkeja suma xsekolah aku xmau dok ajak kuaq.. la ni dah suma buzy baru aku tergedik gedik malu2 kucing nak ajak.. mampus depa nak mau.. hahaha... so, terpaksa la aku p sorang2 esok.. . hepi2 jela.. nak p mana pon buleh kan.. haha...aku kena gak kuaq esok.. bkn nak beli apa sgt pon.. just nak p carik bahan bacaan.. rajen x aku?? haha.. nak p carik bahan bacaan konon.. yekan jela...  

pas 2 kan.. pas 2 kan.. Selasa aku nak balik kl dah.. uwaaa... haha.. aku sbngnya cuti lama lg.. tp nak kena pindah umah la pulak.. so, nak kemas2 barang.. kena la balik awai.. baranag aku dah la belambak.. aiyoo... nak susun mcm mana pon tatw kan.. nt jela pikir.. haha... aku nak balik kl dah.. uwaaa... dah xdak cuti.. dah xleh nak bangun lambat2.. dah xleh nak mkn sedap2.. dah xleh tgk tv... tp tp tp.. aku xsabaq gak nak balik kl.. haha.. nak jumpak Encik saiful.;lama da xjmpa.. asyik melalui fon je..:( .hahaha...(0ppss iklan seketika).. 
haha...tp dy nak ka jmpak aku?? kompius.....@_0...

ok.. aku memang malas.. aikk.. tetiba lak kan.. haha.. kembali ke tajuk entry.. mmg aku mls ok aku ngaku.. tp balik kali ni aku rajen msk.. haha.. mcm2 aku msk.. rajen kan.. ada la sikit rajen.. xla mslas ja memanjang kan.. haha... aku rajen tidur, rajen on9, rajen tulis blog ni.. rajen cakap, rajen ni rajen 2... waaaa... rajen kan.. hahaha... xmalas lagi.... aku hanya malas 1 ja.. tp aku rajen banyak.. well done noraslinda!!!


bye bye.. wasalam....

p/s: apa aku membebel kat atas 2 pon tataw...hoiks.. layan jela...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget