assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Thursday, March 17, 2011

apa akan terjadi kalau hari2 kena panjat bukit???

assalamualaikum...
haiii.......

gaya seorang pelajar yang akan bekerja.. mcm ni ke???

sbnrnya aku nak cita, nak luah perasaan nih.. haha.. poyos..
for your information!!!! umah aku skng yg KKm bagi skng ni atas bukit.. so hari2 nak g cls ke nak g posting ke nak g jejelan ke kena la turun and panjat bukit.. turun 2 ok lagi.. ni nak panjat 2... haish.. xtahan lor..

yela.. aku kat sini mana ada keta, mna ada motor.. n basikal pon xder..so,kena lah guna kaki ja hari2.. bersyukur sbb Allah kurniakan kaki untuk jalan kan.. xpayah nak susahkan orang lain..

sejak 2 menjak ni aku sgt kuat makan. adakah sbb penat memanjat bukit??? yaa... mungkin tidak.. hahah.. aku kuat mkn tp bila aku aku timbang berat badan still mcm 2.. napa eh?? takut la pulak rasa.. nth2 ada penyakit lain.. mintak dijauhkan ya Allah... to seriously, aku sgt suka mkn n sangat nak mengunyah setiap masa.. xkira la sedap ke x sedap.. aku bantai je...

indie band- album akan muncul d pasaran bulan depan..tungguuu....


 apa akan jadi kalau kena panjat bukit hari2:

1) sampai ja rumah akan merungut kenapa la bukit kat umah ni tinggi sgt.hari2 akn berlaku benda ni
2) sepanjang perjalanan akan merungut lagi and lagi. ini perkara biasa.
3) mungkin akan lebih slim, n jadi mcm model. tadaaa
4) msk ja umah komfom akan minum air dgn gelojohnya.. penat sih..
5) akan cakap kalau la aku ada moto... keta,,, basikal.. n bla bla bla..
6) mungkin nafsu mkn akan bertambah mcm aku.. :)) 
7) dah penat panjat bukit kan.. komfom2 la akn tidur..tidur..
8) dah penat then akan mls nak belajar...

ok.. 2 ja kemungkinan2 yang akan belaku kalau dah hari2 kena panjat bukit.semua akan berkait rapat antara 1 sama lain yee....

saya nak ini.
sabar keja nt boleh beli... tetiba ja kan... hahahaa.... 


ok bai bai....
salam...


p/s: hari ni balik sampai umah kul 4.. sbb?? kna g purajaya..
penat ok..  then balik kena melukis.
jadi kanak2 semula..
tadaaaaa... :))

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...