assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, March 14, 2011

lepas balik posting..

as salam,
hai semua..

* minggu ni aku posting dekat hospital serdang. wad orthopedic.lelaki....seriously, tersangat sangat la best dekat wad 2..staff dia fuhhh... mabbbles.. sgt la sporting. patient kat wad 2 pulak baik2 belaka cuma ada sorang patient 2 ja yang sangat mengada... aku asa tak mengada sgt la, tp mcm dia sengaja wat cam 2.. GATAI..... hahha.. eeeiiii,,meluat.. jht kan aku ni.. meluat kat orang ja keja aku.. tp overall posting hari ni best la n harap this week jadi SUPERB week  la...

10 benda yang aku akan buat lepas balik posting sampailah nak p posting hari esoknya... 

1) take a shower.mandi la
2) cuci and jemur uniform(wajib)
3) solat..solat itu tiang agama.MUST!!!
4) iron baju uniform..dikala rajen iron 4 the whole week
5) watching tv.. kalau ada cita best dok kat depan tv ja...
6) rehatkan mata seketika.. tido ini penting ok.kumpul tenaga yg hilang
7) masak-memasak.. untuk mengisi perut yang sedang berkeroncong.
8) begayut ngn my lovelu mom, SZ <3<3 <3
9) makan.dah masak kena la makan. kalau tak membazir namanya
10) online. bnda wajib aku wat if my BB xwat hal.,.


* seee.... 10 aku bagi. 10 bnda aku buat. tp............ce tgk ce tgk... xda pon time untuk aku stdy kan??? hahaha.... tersangat la bangga.. dah final year cik noraslinda oiii.. cuba bawak2 stdy sikit.. kononnya alasan x study time posting ialah penat.. yelakan, penat memerah keringt dekat hospital seharian.. ecececece,...tp alasan 2 xmunasabah langsung...

ok.. ini la kerjaya aku dikala berada dirumah di minggu2 posting ni.. bangun pagi seawal jam 5.30 pagi untuk berjuang kejalan yang diredhai Allah dan memerah keringat dan pulang kerumah selewat jam 2.30 petang( lewat ke 2??) selama seminggu.. hoyeeahhhh!!!!

wasalam....


p/s: xleh nak upload pic coz internet lem...
hehe... skng ni aku sgt kuat mkn.. 
tkt la pulak...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...