assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Saturday, March 05, 2011

cuti weekend yg mungkin agak bosan.

assalamualaikum...

seperti biasa.. petang2 yang dingin lagi damai ni.. aku xtw nak buat apa.
tambahan.. hujan plak 2.. aiyooo... rasanya semua hausemate aku sdg nyenyak tidur.. heee... bahagianya..
napa aku xtidur??? acctually, i'm very concern about this particular thing... hahah.. aku tiru ayat teeettt.. hanya mereka2 ja yang taw ayat sapa nih. *wink wink*

saja nak tunjuk pipi aku yang sgt tembam bila pakai tudung syria nih. ^_^

aku bukan tamau tidoq... hehe.. mcm janggal ja kalau aku kata aku xmau tidoq.. hah.. aku da tidoq la pas balik class td..perkara biasa bila aku cakap aku ada kelas hari sabtu ye.. hahaha... balik dari cls dlm kul 12 lebih cm 2 la baru aku tidoq. xlama mana la aku tidoq tp boleh la termimpi 1 kisah.. tp da lupa la apa yang aku mimpi.. teeettt.. xleh nak cita.. tp yang aku geramnya, masa aku tidoq tadi punya la panas..berpeluh peluh aku. haish.. panas2 pon kau tidoq nyenyak jugak kan,., aiseh... aku tejaga pon sbb aku xsmayang zohor lagi.. rasanya kalau dah smayang td kompom2 la xku sdg enak dibuai mimpi lagi kan..

haaa, skng ni hujan.. waa sejuknya.. besnya kepada mereka2 yang sedang tidur.. aku da xngantuk, kalau x aku bantai seround lagi ni.. haha.. 2 sebab la aku membusykan diri mengomel kat blog nih.. haha.. nak wat apa pon tataw.. so, bukak FB, blog.. youtube... 2 jela keja aku tiap2 hari. esok cuti lagi kan..wooaa...apa yang aku nak wat ni .. bosan bosan bosan.. anybody wanna ask me out??? jom la jom la jom la.. **pang.. napa ngada2 sgt nih??... tp asanya ramai kawan2 aku sdg cuti skng ni.. dah boleh balik kg.. sumpah jeles kat mereka2 yang boleh balik kg... aku pnye turn balik kg lambat lagik.. simpan jela keinginan 2 dalam hadi diam2.. sob sob sob..

bestnya hujan... weeee, da lama xhujan kot kat umah aku ni..hujan rahmat ni.. ... hehe..xpecaya?? tengok ni tengok ni... redup ja kat luar umah aku.. huhuhu.... 

ni view dari tempat aku berada sekarang.. hehe.. saja xda keja rajinkan tangan mensnap pic..


haa.. dah pecaya kan.. aku da cakap kat luar hujan, so, suasana redup jela. suasana mcm ni yang best bila dok kat umah dapat makan ubi kayu rebus pas 2 minum air tea o panas.. air kopi pasnas pon sedap jugak.. xpun buat ayaq tea o panas cecah nagn biskut kering.. 2 pon dah sedap... alamak, lapar la pulak my lovely perot ni.. hehe.. back to the topic entry, mula2 bab cuti, pastu bab makan.. hahaha.. dah macam rojak dah...hehehe..

ok then, aku nak stop sini la..dah asar. nak smayang.. jom, sapa x solat g.. kita solat sama2..

tazkirah hari ini..

' sembahyanglah anda sebelum anda di sembahyangkan'

tba2 je kan nak bagi tazkirah.. korang layan jela...
teheeeee... daaaaa...:))

wasalam..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...