assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Sunday, March 20, 2011

ikat perut

assalamualaikum..
baru pas tgk mentor.. teheeee...

sgt suka Salma aka Erra pnya protege.. best sgt... 
mantop, meletop!!!huahuahua
vote for salma ok...:)

berbalik kepada tajuk entry kali ni..aku lapar... 
dari sblm tgk mentor lagi sakit perut. masuk angin ka apa ka.. tak taw la..
rasanya hari ni aku mkn mcm biasa ja cuma xmkn nasi.
xkan sbb 2 kot lapar. tp slalu ja aku xmkn nasi.. bukan diet bukan puasa.. tp ikat perut.. hahaha
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tengok ni---->

tgk gambar mcm ni pon dah sedap... kalau dapat mkn lagi la best kan... hahah motip!!!


bkn xmau mkn ka apa.. cuma skng ni maklum saja la..ujung2 bulan. kena jimat..lg pon barang2 dapur semua dah hampir kering.. gula, garam,beras,minyak masak suma nak habis.. bertahan bertahan sampai encik elaun masuk pliss.. yang ada pon sardin ja lg 2 tin.. tgk sardin pon dah nak muntah,dah xtaw nak pikir nak masak menu apa guna sardin 2... so, hari2 yang akan datang berjimat la dari mkn nasi.. kena slalu mkn roti.. roti roti roti..roti bakar, roti planta.. muka dah mcm roti.. comel kan kalau muka mcm roti.. :)) huhuhu.

skng ni untuk menahan perut dari nyanyi lagu jamal abdillah,aku makan benda nih...nak taw apa dia??
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

sapa2 yang xtaw ni benda pa. meh aku bagi taw.. ni la nestum(nesvita) mudah2an nestum ni dapat isi ruang2 kosong yang ada kat perut aku ni.baru leh tidur dgn lenanya..slalu pon lena ja...

sabar2, xberapa hari ja lagi dapat makan mcm ni.. pas ni leh dah mkn sedap2, makan banyak2 sebab dah balik rumah. xpayah nak mkn roti xpayah nak mkn nestum n xpayah nak makan sardin hari2.. pas ni nak senarai la menu yang sedap2. balik umah nak makan puas2.. nak mkn nasi paprik, nk mkn laksa, nak mkn laksam, nasi ayam, sambal belacan, gulai telur ikan yang abah masak, siput sedut, asam pedas mak,,rojak buah, pasembur padang kota.. leh p pantai skali kalau dah alang2 p padang kota 2.. hooyeeaahhh.. waaa.. banyak2.. kue teaw ladna kat kedai cik ani pon teringin gak ni.. mcm xcukup ja cuti ni nak mkn suma benda.. tapau bawak balik mai sini boleh x?? agak2 basi x?? hahaha...soalan mcm ni soalan yang nak mintak pelempang kan...sowie..

ok.. sampai disini jela aku nak ngarut kali ni.. lagi lama kat sini lagi merapu.. mcm2 aku ngarut..nestum secawan dah nak habis aku melantak. yeyeyey... dah kenyang.xlapar lagi. tq encik nestum sebab penuhi ruang perut saya walopon kdg2 time saya kenyang saya pndang kamu sebelah mata je..

peace!!!!
daaaaa...
wasalam...



p/s: bersyukur sbb msh ada
 makanan untuk dimakan

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget