assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, March 21, 2011

tarikh nak kena ganti...

assalamualaikum...
hai...

selamat petang. korang makan ape tgh hari td???(tbe2 concern lak kan) hahah
hari ni cls hanya 30 minit ye.. penat je pakai cantik2 g cls tp dok lam cls 30 minit je. haaa(cantik ke??) pas balik cls g giant, beli bekalan dapur yang nazak.. haha. entry lepas kan aku dah komplain sal barang dapur yng makin kritikal.so, td kami pon berpimpinan tangan ke giant untuk membeli apa yang patut. dalam merungut dok xda duit 2.boleh lagi p peqabih duit nuh.. xpa. mak cakap habis duit kat makanan xpe.. hehehehe. habis la dlm 50 hinggit untuk 2 orang..*pengguna bijak faedahnya banyak* wink2

ok.. back to the topic.td aku dapat lagi tarikh yang aku kena ganti posting.aku xtaw la dah bapa kali SON nak tukar tarik ganti posting ni..asyik2 tukar je.. harap2 yang ni yang terakhir n suma masalah akan settle..dah la aku nak kena ganti 6 hari.. woaaa.. byk 2..pas ni org cuti aku xcuti la . setiap hari jumaat nk kena g posting. bukan dkt hospital n bukan dekat klinik kesihatan tp aku kena ganti posting dekat pusat komuniti taman midah.xbes la tmpat 2.. xda apa nak buat.just tgu orang datang untuk cek ja. kalau ramai org datang sibuk la kalau xda orang datang bosan nak mam***.

sebelum2 ni kalau g taman midah ni kitorang gerak dari kolej kul 8 n balik dalam kul 12 , 1 cam 2.. tapi kali ni prof suruh stay sampai kul 3.. makk aii, nak wat apa kat sana smpai kul 3??? melengu jela yang boleh.. semua ni sbb ada orng komplain yang kitorang slalu balik awal.. huhu.. not our fault ok...hehehe..

then, CI siap pesan lagi suh bwk buku nak ulangkaji time gnti posting nt,,nk bwk laptop pon boleh.. c???? nampak sgt xder keje kan kat taman midah ni..tp dah nama pon nak kena 100% attendance for clinical posting. kena jugak la g.. walopon xbest.. hohohooouiiii..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


nampak x??? besarkan mata untuk melihat...


25/3/2011-hari ni xpe coz budak umah aku da jugak kna ganti tarikh ni.. xla risau ngt...ada pika, ina...

1/4/2011-ni skali ngn dak rozie.. tp dia dok umah lain la... kalau xda orang sgt kat umah ni aku nak kena g merempat kat uamh dia la. coz time ni time cuti midsemester..suma orang balik kg... aku ja kena datang semula..

8/4/2011- ni pon skali ngan rozie. bole la numpang kat uamh dia or beranikan diri dok umah sesorang.. tp rasanya housemate suma dah ada kot coz next week nya exm...

15/4/2011- ini hari jumaat minggu final. nsb baik dah habis final time ni.xpayah la susah2 serabut kepala. ni dgn idah my housemate... xpyh susah2 dok sorang2 sbb housemate yang lain suma dah balik. lepas exm cuti 3 minggu sblm posting kat tnjung rambutan.

22/4/2011- yang ni pulak ngn rozie lagi.. haha.. jodoh kami sama kot sbb kna ganti posting byak hari. dia sebab demam campak, aku sebab demam denggi.. sbb 2 la kami 2 ni kna gnti posting banyak hari.. sabar ye rozie... kita serupa...

29/4/2011- haa.. yang ni yang masalah ni... aku sorang2.. uwaaa.. nak merempat tang mana ni??? suma orang ngah syok2 cuti...aku dok kat jalan pantas ni.. sorang lak 2,.. xda geng nak g posting.. 

haaa.. dah cukup 6 hari..alhamdulillah..suma masalah ni dapat desettle kan dalam sem ni jugak.. xmau kacau sem depan.. sem depan dah final sem. mst lagi pening kan. nak wat management lagi, nak wat ni nak wat 2...heheheh

eh2, kalau nak balik utara nak beli tiket katne eh?? kat bukit jalil still ada lg x kaunter tiket?? ka dah boleh beli kat teminal bas selatan?? plisss... dah nak balik ni.. tp xtw nak beli tiket bas tang mana..hehehe....sapa tw tlg bagi taw na.. trima kasih.. :))


selamat berhari isnin semua...
daaaaa....
wasalam..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...