assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, March 28, 2011

OMG.. mai sini gelak golek2

assalamualaikum....
bertemu lagii...
kali ni aku kasi entry yng boleh buat kita gelak.. asyik2 entry serius ja kan.. apa kes... heheheh... ok.. let start-->


jom gelak ramai2.. golek2... release tension...





cerita 1: mandi lumpur



Seorang Lelaki tua memasuki bilik doktor untuk pemeriksaan fizikal tahunan. Setelah beberapa minit, doktor keluar dan berkata, "Harun, aku minta maaf, tapi kami mendapati anda menghadapi keadaan yang hanya memungkinkan anda untuk hidup 6 minggu sahaja lagi.

"Tapi Doktor," Harun menjawab, "Saya merasa sihat, saya tak merasa lebih baik dari tahun ini... Hal ini tidak mungkin benar. Apakah tidak ada yang boleh saya lakukan?"

Setelah beberapa saat, doktor berkata, "Ya, anda mungkin boleh ke spa kesihatan yang baru di hujung jalan ini dan mandi lumpur setiap hari".

Harun bersemangat bertanya, "Dan itu akan menyembuhkan saya?"

"Tidak," jawab doktor, "tapi itu akan membuatkan anda terbiasa dengan tanah."





cerita 2 : nasi goreng ayam


Pelanggan: "Tolong beri saya nasi goreng ayam."

Pelayan: "Dengan senang hati, sekejap lagi sampai"

Pelanggan: "Tidak, dengan teh ais saya nak minum."

Pelayan (dalam hati): "Cis !! Loyar buruk ke, tak paham apa yang aku bahasakan".





cerita 3: tips tidak dirompak oleh pencuri



1. Untuk rumah, pasang perangkap tikus sebanyak mungkin, letakkan umpan emas atau besi atau duit.

2. Untuk melindungi kereta anda, langgar apa-apa agar kereta anda kemek, pancitkan tayar anda, beli rim second hand yang buruk, beli ezsos paling murah dan jangan letak stiker pada kereta anda.






3. Untuk motor, pancitkan tayar, cabut spark plug dan sentiasa memastikan tangki minyak kosong.

4.Untuk anak anda, beli pakaian bundle untuk mereka pakai, beri hanya 50 sen sehari pada mereka.


5. Untuk anda sendiri, jangan suka menunjuk (berdosa tau !!!)


cerita 4: kentut dalam kelas


Ajoi seorang murid yang agak nakal. Satu hari dia kentut dengan bunyi yang sangat kuat dengan bau yang hampeh menyengat segera menyebar di dalam kelas. Mana taknya pagi tu dia sarapan telur rebus 2 biji.Baik punya!

Spontan saja Cikgu Amira menyuruh dia keluar kelas sambil memarahinya, tapi Ajoi ketawa terbahak-bahak nyaris berguling-guling. Guru Besar yang berdekatan kelas 6 Raya (kelas si Ajoi ni) terdengar suara Ajai ketawa berdekah-dekah tu, lalu keluar menyiasat apa yang berlaku.

Guru Besar: Ada apa ni Ajoi? kamu tertawa terbahak-bahak di luar kelas??

Ajoi: Lihatlah Cikgu, kesian kawan-kawan saya tu. Mereka sedang menikmati bau kentutku di dalam kelas. Nasib baik Cikgu Amira tu bijak dan menyuruh saya keluar kelas dengan udara yang lebih segar.




cerita 5: rokok dan motosikal



Ada seorang pelajar yang sedang menunggu bas sambil merokok ditegur oleh seorang polis.

Polis : “Kenapa kamu merokok?”

Pelajar : “Saya suka, tok.”

Polis : “Dari mana kamu dapat wang untuk membeli rokok?”

Pelajar : “Dari belanja sekolah saya.”

Polis : “Sehari kamu habis berapa? Dan harganya berapa?”

Pelajar : “Paling kurang satu kotak dan harganya sekitar RM10.50, tok.”

Polis : “Kenapa wang RM10.50 kamu bakar setiap hari? Cuba kamu kumpulkan wang itu selama setahun, mungkin kamu dapat membeli motosikal, tidak perlu menunggu bas yang sesak seperti ini.”

Pelajar : “Sekarang saya boleh tanya sama tok?”

Polis : “Tentu.”

Pelajar : “Apakah tok merokok?”

Polis : “Tentu tidak.”

Pelajar : “Tapi saya tidak nampak motor tok pon?”



DONE!!! 5 cerita aku kasi kali ni...gelak golek2 x??? hahahah... debush**  nt ada masa aku cari n aku kasi lagi yer...tp nt xpayah gelak golek2 dah.. kita gelak lompat2 pulak k.. teheeee...





saja aku show off pic mcm ni...tgk pic ni pon boleh gelak golek2 taw...aku tgk pic ni boleh senyum sorang2 tw.. adakah ini symptom gila??? waaa.... *dush....


sampai sini saja pertemuan kita kali ni.. kat umah aku tgh hujan ni... lebat.... woaaa.. nak tido awal lah mlm ni... heeee... jom tido... mlm ni aku nak mimpi p paris taw.jumpa d paris..gud nite...:))


wasalam....


p/s: gud nite sz ilysm!!!
tgh kira hari nak balik kl..
nk jmpe my incik  syg sz..
teheeee.. :)).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget