assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, April 18, 2011

dear dairy

as salam...

kenapa kita mst terasa hati dgn orang lain.padahal bnda 2 xda apa2 pon.. tepuk dada tnya hati. aku slalu gak terasa hati ngn org d sekeliling aku. nak jaga hati orang lain tapi hati kita yang sakit., perlu ka mcm 2?? dah xleh nak lawan. diam jela kan... kalau lawan nt jg lagi teruk. so, terasa hati sendiri dalam hati diam2, xda sapa taw kan.. kalau nak ikut kan kepala sndiri mmg ssh la nak baik. suma pakat nak tunjuk ego msg2 kan.ssh la mcm 2. salah sorang mst kena beralah. biar soanrg 2 je menang..nak sgt menang kan.. nah amik!!!!! aku xkisah pon kalau aku slalu xmenang.. huhuhu... 

tp kalau aku terasa hati... sat ja aku smpan. nt ok mcm biasa. tatw napa... mmg mcm 2 dari dulu, watpa nak simpan lama2 kan.. wat lagi sakit jiwa raga ada la kalau asyik dok pikir bnda 2...  tp tp tp sedih.. -,-

ntah..ntah.. ntah.....
serabut!!!!!!!!!!!


smbil wat entry yang ntah papa ni aku pasang lagu, skng tgh layan lagu ni la.......


Demi Cinta Suci

Pernah hatiku luka pedih 
Kerana dicalari cinta penuh duri 
Lemas aku dalam dilema 
Kata janji manis sungguh tak bermakna 

C/O : 
Mencarimu kasih bagai mencari mutiara putih 
Walau ke dasar lautan sanggup ku selami 
Namun tak percaya apa yang telah aku terjumpa 
Kau sebutir pasir tak berharga 

Demi cinta yang suci 
Ku rela korbankan kepentingan diri 
Demi sinar bahagia 
Ku hambakan diri pada-Nya yang Esa 

Baru kini ku rasai nikmatnya cinta yang suci 
Tiada terbanding dengan cinta yang kau beri 
Ranjau yang berduri akan aku tabah menempuhnya 
Menyubur iman di dalam jiwa 

Demi cinta yang suci 
Ku rela korbankan kepentingan diri 
Demi sinar bahagia 
Ku hambakan diri pada-Nya yang Esa 
Demi cinta hakiki 
Ku sanggup redahi apa yang terjadi 

Apalah erti cinta suci 
Andai janji-janji sering dimungkiri 
Apalah erti cinta murni 
Andai kata-kata sering didustai...

pas 2 skng ni lah bertukar ke lagu ainul mardhiah.... sedap.... syahdu..... best dgr lagu ni.... nak jadi macam ni.. :))



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget