assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Thursday, April 21, 2011

inner itu saya punya

as salam.... 
ni second time I masuk contest... huhuhu.. saja... free2 xthu nak wat apa.. join jela.. cuba nasib...hehehe.... 

 inner itu saya punya.. 
nak taw lebih lanjut klik link empunya penganjur :mrs. VIP

kenapa mrs . VIP patut bagi saya  menang???
1)saya nak sgt inner ni sebab cantik 
2)boleh tambah koleksi inner di rumah
3) boleh penuhkan rak tudung dlm almari saya..
4) inner boleh pakai dgn mcm2 gaya...
5) bnda free sapa xnak kan...

gambar yang paling ayu yg sy nak pertaruhkan dalam contest kali ni:

budak paling ayu dalam gambar ni yang pakai baju pink 2..*wink*

p/s: kpd mrs VIP pemilik blog yang nak join contest inner itu saya punya is yang pakai baju pink okey....

kwn2 moh kita muk contest ni.. hadiah dia menarik taw..... pewwiittt...
ada rezeki ada la... :))


pas 2..... pas 2....skng ni I nak tag :P

ok done!!!!

daaaaa... wasalam....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...