assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Tuesday, April 12, 2011

one more day to go...

assalamualaikum semua...

hari ni merupakan hari ke 2 aku exm... final exm taw... besok ada lg 1... meh aku cita sal exam aku kat ampa2 suma...

kemarin 11/4/2011 aku kena jawab 2 paper.. 
paper first 2 pukul 10 pg subject paediatric.. yang ni susah 2 xsusah la.. tp byk gak aku hentam,, sambil2 hentam byk2 baca bismillah.. moga2 jawapan yang aku hentam 2 betoi.. hahah...yang ni mmg xda tips or hint dari lecture.. mmg ssh kot.. susah2 pon aku kuaq awal gak. yela, lagi lama dok lam dewan exm 2 lagi byk kali jawapan aku tukar... kan kan kan.. aku mmg mcm 2... bek aku kuaq awal2.. leh prepare untuk subject ptg 2 pulak kan..hehehe

pas 2, pas smayang, mkn rori, baca2 sket p la amik paper ke 2.. paper gerantology.. start kul 2.30 pm..yang ni sng sket kot.. sbb dah dapat tutorial yang madam bagi lam kelas.. soalan lebih kurang sama ja cuma ada ubah sikit2 ja.. alhamdulullah... boleh jwb... teheeee... setakat nak lulus boleh kot insyaALLAH... tp kalau boleh dapat A lg bagus kan... yang ni pon aku kuar awal.. sepatutnya 2 jam 30 minit.. tp aku dok 1 jam ja kot lam 2... teheeee..... nak balik... lapar msa dalam dewan exm 2......

ni pic hari first exm... pic ni konon2nya nak stdy smntara nak msk exm ke 2.... tp sempat lagi snap pic kan... heheh... pas 2 kan pas2 kan buruk gila muka.. dah mcm nenek tunggu cucu nak balik dari sekolah dah.. uwaaa.... :p
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



hari ni 12/4/2011 ada 1 paper.. paper acute care.. yang ni.. sumpah susah.... adoiiiii.... mcmc mana nai.. byk gila gila aku tembak.. harap sgt tembakan mengena... aku dah smpai pening da baca soalan... panjang sgt statement dia... haha.. yang ni aku kuar lwat sket.. haha.. memerah otak lam dewan exm... takut meh.. lau xlulus xpasal2 nak kena bagi duit free2 ja kat UCSI ni.. banyak lak 2... xsanggup...... 

tadaaaa... snap pic ni sblm kuar rumah.... hahaha.. smngt nak g jawab exam ni....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ni gmba sblm msk dewan exm.. tgk 2.. kami dok atas tangga ja.... ngeh3... dok kat atas... mula2 senyap ja kat sini.. nak baca2 pon best ja.. then bila dah ramai datang punya la bising. nak baca2 pon da xleh. mata dok tgok orang.smbil2 2 kutuk2 orang... hahahha...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



ni pic pas dah habis exm.. muka gumbira dalam sedih.. gumbira sbb dah hbs 3 paper.. sedih sbb jawab paper acute care tadi cam ta*k..... hohohoho...apa2 pon gud job sbb dapat buat muka selenga kat sini... teeeheeeee....

ok2.. back to the tajuk entry.. haha.. motof aku ni kan... cita ngaru2 nth apa2 baru nak back to the topic. ok, 1 more day to go mean lagi 1 paper esok aku nak kena hadapi.. chaiyok2.. esok subject mental health and perioperative nursing. harap2 xmental la jawab paper mental ni... haish....2 ja sbnrnya nak cita.. ok. tepuk tangan.. dah habis... nak p smayang pas 2 stady mental jangan tidooo yee......


daaaaa.....
wasalam....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...