assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, April 25, 2011

perkara penting aku hari ni selesai...

assalamualaikum....

muka nak kena p buat perkara penting mmg mcm ni eh.. harap maklum!


yuhuuuuuu....... hari ni aku ada appointment dgn doctor pkul 10.. tb biasa la.. aku dah g tw abah aku nak p kul 10. aku siap punya la awai.. yela kan.. xmau lambat2... tp tgk jam 9.30 abah aku xbalik lagi.. haih... tgu punya tunggu pikul 9.45 baru abah aku balik.. penat ja aku siap awai2 taw... ngeee.... pas 2 kami anak beranak trus la memecut laju naik kereta nak p permatang pauh... klinik 2 da kat permatang pauh...jauh kan... 
 dalam kul 10.30 cm 2 baru aku sampai... jemm pandan jem jagung suma ada.. sbb 2 smpai lambat..alasan xleh blah....

dah sampai klinik... aku pon ckp abah xpyh naik la.. biaq kak ja naik.. dagn lagak berani aku naik sesorang.. masuk klinik 2 padahal dlm hati dok baca bismillah ja ni.. takut....ngeh3... pas 2 masuk2... mak ai......... ramai gila org. xkan suma pakat ada apointment hari ni gak kot.. ish, dalam hati kul bapa aku nak balik ni.... haha.. blom apa2 dah ingat nak balik...

pas 2 kau pon jalan ayu2 p kat kaunter bagi kad aku... haha.. pas 2 kakak 2 suh duduk.... aku pon jalan ayu2 lagi duduk kat betoi2 depan tv.. leh tgk tv.. ada rncangan chef wan... hahahaha.. layan jela... dok qalit tgk tv tgk2 nama aku kena panggil... bedebar dah ni...suma org pndang pelik kat aku,, mai lambat tp dapat masuk awai.. haha.. jgn jeles naaa.....aku pon pelik gak.. ok. aku masuk bilik doc.. biasa la aku pon ramah mesra dgn doc 2.... hehehe.. supaya hilang nebes...

sat ja aku wat rawatan... dah habis.. kuaq...tgu kat luaq 2.... tgu punya tunggu... nama di panggil skali lg.. kali ni amik ubat.. dapat la ubat 6 ketoi.. makan 3x sehari TDS.... hahaha.. lepas makan.. besaq ya amat ubat 2 pon.. pas 2 kakak 2 tnya bila nak mai appointment lg, aku jwb BESOK... haha.. berani mati ni.. yaaa, besok aku kena p lagi... to see the doctor...pukul 10 jugak... harap besok pon lancar mcm hari ni... hehehe... xtakut daaa....

ni la pekara yang aku fikir penting hari ni... besok ada lagi pekara penting yang aku kena buat.. haaaa...see yar.....harap bertenang.... alamak, timet bas nak p kl xbeli lagik.. malasnya nak p kulim... adoi!!!!!!!!!

eh eh,,, sini hujan la... lebat lak 2... hujan sejuk bastnya!.... apa yang ada lam otak korang time2 hujan camni???aha... mst TIDO kan.... hehehe... ok2. otak aku ja yang fikir tido ni.. otak korang tak..  korang study molek yer.. tgh final kan... aku dah hbs final jgn jeles... ok gud luck semua!!!! aku nak caw dulu.... tido.... daaaaa~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...