assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Tuesday, April 26, 2011

i miss my kesayangan2 di badlishah

assalamualaikum....

sejak kebelakangan ni aku tataw napa ramai kwn2 aku pos status yang boleh imbau kenangan2 time kat badlishah dulu..bila baca suma status2 n comment2 yang depa post terharu pon ada.. syok pon ada.. sedih sbb lama xjumpa... sumpah!!! mmg time skolah menengah dulu la paling best... walopon ramai kata BAD ni sklolah skema la apa la.. tp ada kami2 kesah???? kami as a student BADLISHAH berbangga tw dok blajaq kat situ...xkisah la apa orang nak kata kan...

aku dok blajaq tang 2 la dari form 1 sampai la form 5... dok asrama lak 2... ramai gak la org cakap yang dok asrama ni xbest. xbebas, xleh nak mkn sedap2.. ya, mmg betoi. xbebas.. tp suma 2 mula2 la.. pas dah 2 3 minggu rasa best ja tw... budak hostel ni la yang slalu wat masalah. orang kata...tp hakikatnya kami bahagia ooo dok hostel...hahaha

dekat hostel kami ada geng tw... geng bilik study (GBS)... gila lawak kan nama geng kami.. konon2 stdy la.. kami letak nama 2 sbb kami ni dok 24 25 26 jam kat bilik stdy. makan tidoq suma kat situ..best gila.. ahli2 GBS ni ramai..., nak senarai ka??? ok aku senarai...ahli2nya: aku, butet, yanti, dila, aiza, tin2,tin ayu, wani mid, pot, tikah, pipah, kak na, leha, iliyana, minah, sikin, semut, yanie, ton,ibah, cot, annur, anim, umi,dayah sam, dan many2 more.. kalau aku senarai ni rasanya penuh jugak entry ni dgn nama ja....heheheh... depa ni la kwn aku paling best!!! super duper best la wa cakap lu.... meh aku tunjuk gambaq2 kitorang masa kat badlishah dulu eh...

ok.. gambar dia atas ni ialah cik syikin dgn umie.. spatutnya umi bergambar gdn kembaran dia... hahaha... cetgk cetgk.. kepala sapa kat belakang 2??? aha... sila jawab... 2 la gadis semasa...ok full stop..

ni pulak gambaq kenangan ngn jenal... hehe.. suma pakat nak tangkap gmbaq ngn jenal aih....tgk muka msg2 bercahaya ja kan... hehehe... tmbah2 tikah kat belakang 2.. teruja sungguh aku tgk...


next... ni la rupa bilik stdy kami.. dari form 2 sampai form 5 kami dok kat sini.. tgk.. cantik x cantik x??? semak gila kot.. segala kusyen, towel kecik yang comel di pintu lokerr.. bantal busuk yang xberapa nak wangi.. dlll... ni la bilik study namanya... teheee...


 lagi kisah kami masa kat badlishah dulu... kalau time ada latihan sukan... muka2 ni la malas nak p.. bukan apa. malas nak lari.. bila ada latihan rumah sukan ja suma pakat rajen p tlg cikgu.,. haha.. xkisah la tlg wat ayaq ka.. tlg angkat brg ka.. yg penting tlog... haha.. boleh lari dari kena lari... malas betoi la nak lari2 ni.. pas 2 kan... bila ada apa2 function kat skolah, muka2 ni la yang akan slalu p lambat n balik awai... nak tw x muka sapa??? ni.. meh aku tunjuk meh.... hahaha

ni la pingko pingko geng... muka ala2 ganster gitu kan... aha... yanti terenyeh sambil tangan xlekang buat pis. dila lagak macho.. aku steady ja kan.. butet malu2 kambing... love u guys!!!!! ada lagi story aku dgn geng pingko2 nih.. nak tw????  klik moment must be remember... hahaha... tringt2 balik cita2 nih boleh gelak sesorang ooo....


depa2 ni la yang banyak tunjuk kat aku erti persahabatan.. erti hidup n macam2 lagi lah... smpaikan kalau kena denda pon kami kena ramai2... sahabat sejati... wit witttt..........
ada byk lagi gmbaq kenangan kat BAD dulu2.. nt2 entry akan datang aku upload lagi meh.... kalau semua nak letak lam entry kali ni xbest la kan... hahahha.....nt bila mula rindu balik kita wat entry mcm nih lagi eh...

sebelum berakhir layan la lagu ni dulu... khas untuk kesayangan2 aku di BAd dulu...I mISS U lots!!!!

ok, sampai di sini saja.... HUGS!!!!!
see uu then.... daaaaa......
wassalam....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...