assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Tuesday, May 03, 2011

ini cerita semalam...

as salam....

seperti biasa.. bila dah bosan2 ni aku akan bercerita bnda yang saya ingt... hehehe.. alkisah, semalam... mak ajak abah g beli barang-barang sekolah n beli barang2 rumah... mmg ni yang aku tunggu2.. manghabiskan duit dgn mencampak apa sahaja dalam trolley.. ahhhaa....

nk tw x kitorang g mana?? kitorang g tesco kulim je pon.. hehehe.. cite mcm gempak je kan... tesco 2 kan baru bukak.. so, panas lagi la wat masa skng ni.. suma warga kulim pakat dok serbu situ. dulu giant.. skng tesco.. kalah la giant pas ni..gulung tikar.. back to the tajuk.. smalam adik pon nak ikut.. saja2 ajak dia.. ingtkan dia xmau ikut. tp kali ni beria ikut.. ada la geng nak mencampakkan barang dlm trolley ... hahaha...

ok.dah sampai.. ramai gila manusia.. heran betoi la bukak pi la pasaraya kat mana pon.. mst ramai punya la manusia yang dok p serbu...dah dah dah.. jgn bebel.. seperti biasa.. aku akn amik apa yang perlu.. apa yang xperlu pon amik jugak.. aku mmg suka mambazir..mak dok cari brg2 sekolah dia. aku n adik mcm bisa rasa bekenan di hati grab jela...  

tengah dok cari brg tiba2 aku jumpak dia ni... eh mcm kenai.. dari jauh nampak dah ni... aku pun jerit..

aku: UMI!!!!
umi: la LINDA!!!... 

dgn nada yang kuat.. suma tgk wei.. mst org ingt kami dah x jumpa limaploh thn.. haha.. padahal umoq kami baru 21 thn ..sbb gaya panggil 2 mcm lama gila xjumpa..

aku pon bersembang la dgn budak ni.. xhirau dah orang sekeliling nak kata pa....wat mcm rumah sendiri.... dah la sembang kat bahagian buah lak 2... ahhaha.,. sgt la strategik tempat kai sembang kan... tp xlama sgt pon.. kejap ja... dia pon ada hal. aku pon nak teruskan perjuangan nak amik barang..say bye jela las skali..

ni la ghope budak yang aku jumpk smalam kat tesco!

ni la ghope wajah yang cantik.. teheee... ni gambor time main bowling..da lama dah...


ni lagik 1... hehehe....

smalam xamik gambor pon.. so, aku tunjuk pic yang mana ada jela.. hehehe.. ni la umi salmah... kwn aku time dkt badlishah dulu.skng ni beliau tgh cuti.... lame gila,.. 4bulan.. u aku ja xmau bagi cuti byk cam 2.. sedih toi...

ok.. gambaq suma aku dah tunjuk... la ni... smbung balik cerita semalam.. tp xdak apa nak cita dah..dah hbs.. sbnqnya aku nak cita yang aku jumpak budak ni ja semalam... hahaha.. 2 ja.. saja bebel2 dulu baru mula cerita.... ok.. see u then... daaaaa

wasalam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget