assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, May 02, 2011

malam-malam buta yang xketahawan punca...

assalamualaikum.... hai.....

selamat malam... eh, selamat pagi la.. skng ni dah pukul 12.27 am ok cik lin..dah pagi... patutnya time untuk tidoq.. bukan time dok menghadap blog.. hahaha... aku mls la nak tidoq.. tidoq awai pon bgun mcm 2 jugak.. tidoq lambat pon bangun mcm 2 jugak.. so, fikir2kan lah... hahaha... belum terlambat kot kalau aku nak ucap selamat hari pekerja kat semua... hai oolllsss HAPPY LABOR DAY!!!!

malam ni aku xketahawan punca...xtaw dah nak wat apa.. xtw dah nak tengok apa. xtaw dah nak tulis apa. xtaw dah nak makan apa... teeeet... kuat makan aku kat umah ni. walopon aku hanya boleh mkn certain2 makanan ja... huhuhu sedih :((

malam yang sepoi2 bahasa... xhujan, xpanas.. sejuk ja... sunyi ja.. yg dok dengaq bunyi cengkerik.. biasa la kat kg kan.. wajib dengq bunyi cengkerik mlm2.. kalau time hujan dengaq bunyi hujan dgn bunyi katak... tp kalau kat kl.. time hujan ka time panas ka mst dengq bunyi anjing.. bgn pagi2 anjing yang kejutkan.. haha... kat kg ni pagi2 dengaq bunyi ayam kan... syokkk ja... eh, apa aku dok melalut ni.. mcm nak buat karangan time skolah rendah dulu ja.. tajuk' perbezaan hidup di kampung dan di bandar'..seyes.. lawak.. tp banyak buku aku dulu2 dah xda.. suma dah bako.. kalau ada pon buku  favorite  ja yang dok simpan kemas... buku xfeveet suma lepas mana pon xtw dah... hahaha... kejam...ok lagi sekali aku melalut....

biasa la.. tajuk entry pon malam2 buta yang xketahawan punca.. mmg mcm ni la...  
ok.. mlm ni mmgxdak koje.. 

apa aku wat sejak pukul 7 pm td sampai sekarang?? meh sini nak cita

-mandi.. paling best
-smyang magrib
-makan
-tgk berita, xdak berita yang menarik pon...
-smayang isyak
-tengok mentor.shiha n ratnah p separuh akhir, ayish bai bai...
-online jap.. wat course evaluation
-fb bosan..mmg bosan gila
-blogwalking.. baca entry best2!
-mybe pas ni tido kot....hahaha..

oishh. xsangka 10 benda aku wat mlm ni.. waduh3.. banyak sekali.. tp still mxm xda wat papa....faedah x???? ok la 2 aku x p mencuri kan.. hahaha...

dah nak dekat kul 1 la... ok aku tipu.. baru 12.45.. hahah.. hasiah.. aku nak beradu dulu ni.. nak mimpi indah2... nak mimpi kawen dgn putera katak raja.. haha... mimpi nak makan banyak sedap2... mimpi nk p bulan.. waa.. nak mimpi best2 la... tp kalau nak mimpi best2 jangan lupa baca doa tidu dulu...ok tata titi tutu...

selamat malam sweetlung, sweetheart, sweetpancreas, sweetkidney...

wasalam....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...