assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Saturday, May 21, 2011

lama gila nak siapkan 1 entry ni... layan jela~

assalamualaikum...

hai suma.. hai kesayangan.. hai cinta... hai hai hai..... hujan la pulak kat sini.. :))
entry lepas aku ada cakap nak buat entry pasal kenapa aku da lama xupdate blog. aku p mana??? jeng jeng jeng...2 minggu aku menghilang.. bukan p mana pon. aku just memenuhi kehendak cerear aku.. ececece... poyo kan..
xla. 2minggu lepas aku kena posting kat hospital bahagia ulu kinta.dkt tanjung rambutan. seram kan..tp series best gila kat sana kot. mula2 aku taku gak la.. yela.. nk jumpa org mental sapa xtakut. tp pas 2 minggu kat sana rasanya tu pengalaman posting yang paling mencabar n palinh best aku cakap.aku rasa aku n kawan2 aku ni plg bertuah kot.dapat msk dalam 2.. bukan semua org berpeluanag msk dalam hospital 2.. korang ada ke??? hahaha.. mcm riak lak kan..hihihi.. opppsss terover!

meh aku cita sikit. sikit jela. xleh nak cita byk2.. hehehe..hospital bahagia ulu kinta (HBUK) ni besar gila... gila2 besar.. dah mcm sama besar dgn universiti pulak.. betul aku xtipu.. dalam HBUK ni mcm2 ada....aku sblm p situ  aku ingt yang HBUK ni mcm hospital2 biasa.. pas2 patient2 kena ikat kaki tangn. kena kurung dalam bilik.. kelaka kan.. tp hakikatnya xdak pon suma 2... depa kat dalam 2 mcm 1 famili. mcm ddk sekampung. ada kebun, ada bengkel, ada yang p masak.. suma 2 pesakit yang uruskan.. hebat kan. lain dari apa yang kita fikir. 
pas 2 staf2 dalam 2 pon baik.friendly.. so,kitorang yang p praktikal kat situ pon enjoy... aku xleh nak cita byk sgt pasai HBUK ni... tkt tersinggung mana2 hati dan perasaan. tp series aku ckp kita jgn la nak pndang rendah dekat org mental ni sbb depa pon hidup mcm kita gak.. cuma yang kurang akal pemikiran je.

so, pas ni aku nak ubah pemikiran aku.. ubh kearah pemikiran positif terhadag org2 mental ni..ok... dah habis pasal HBUK..sikit ja aku cita.... pas 2 aku nak cita sal xtvt kami kat sana... kat sana kami mkn ja.. hoho... yela mkanan sng nak dapat. kuar bilik ja kedai mkan.. besusun lak 2.. cuma pilih ja nak mkn kat kedai mana.. .aku kat sana mmg mkn xhingt la.. pas 2 ujung minggu p jalan2 pekan.. haha..barang murah jigak la.. tp xbyk kedai pon.... pas 2 p mandi sungai.. ulu kinta... best walopon ayq x jernih...hentam ja mandi sbb mmg da lama teringin nak terjuun sungai ni... kikiki.... kami kuaq ujung minggu ja.. sbb hari2 biasa kan aktiviti packed. balik pon dah kul 5.. nk g mana lg.. mlm kuar mkn... pas 2 balik bilik merapu sana merapu sini tidooo.. hahah..lets see the picture....xbyk sgt tangkap sbb nth.... 




dengan staff nurse Norsiah... the best!

























































gambar jela aku bagi.. malas nak describe satu2.. heheheh... pandai2 la korang tafsirkan yer.... byk lagi pic tp  nak upload lambat.so, yang ni jela yang dapat den tunjuk... hehehehe... apa2 pon.. aku enjoy gila2 kat sana.... best. kalau ada peluang nak p lagi!!!

k la.. dah nak magrib,... daaaaa..... nt kite stori mory lagi eh...

wasalam....


2 comments:

Unknown said...

bestnya mandiiiiiiiiii... :)

lindariepin said...

best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...