assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Sunday, May 08, 2011

my mom have everything!

assalamualaikum... hai...jawab salam 2 wajib taw.... hai 2 xjawab pun xpa..

this is my mom!!! i luv my mom.... korang syg mak korang x??

esok kan hari ibu... so, hari ni nak wat entry pasal hari ibu lah.. hehehe... tp sblm 2 nk tnya bila hari ibu sebenarnya??? tp dok dengar radio yang cakap hari ni hari ibu.. tp setahu aku hari ibu ni ialah pada hari ahad bulan mei minggu ke 2... so, esok la... but but but.. bagi aku, hari2 adalah hari ibu... hoyeahhh....

so, mcm biasa la kan.. hari nk nak jiwang2 sikit,.. aku pngil kat ibu aku mak.. so.. esok adalah hari special untuk mak. biasa la kan. aku xda kakan. adik pompuan pon xda.so, nakcita2, nak gosip2, nak jalan2 , nak manja2, nak habiskan duit.. semua aku buat dgn mak aku.. semua aku kongsi dengan mak aku.. bagi aku mak aku adsalah segalanya.. kalau xdak mak xtw la apa nak jadi..

aku hepi dapat mak mcm mak aku ni.. yela kan.. walaupon kadang2 suka bebel.. tp bebel untuk masa depan aku gak.. mak yang suka bebel bila aku malas nak msk, mak yang suka bebel bila aku lambat nak sapu sampah, mak yang suka bebel bila aku suka membazir beli baju padahal baju byk dlm almari yang aku xpakai.. hik3.. aku rasa sehari xdengar mak aku bebel rasa mcm lain.. dalam sehari 2 aku nak jugak dengar mak aku bebel walopon sekejap.. korang ada??? mak korang ada bebel mcm mak aku???

yang bestnya mak aku ni. bila aku nak apa, mak aku akan cuba bagi.. ni yang best.. pantang aku sebut apa ja mst mak aku akan cari. yela mak aku xmau tgk anak dia tarik muncung 14.. hodoh kan perangai kau linda..hehehe... dari kecik sampai besaq aku mmg rapat la ngn mak.. p mana mst dgn mak.. best ooo... jadi anak mak... mak aku la cikgu aku, mak aku jugak mak aku, mak aku jugak kawan aku.. <3

ok.. aku sayang mak aku, walopon mak aku xbaca blog aku ni, aku nak jugak dia tw yang aku bersyukur dapat emak mcm mak.. kalau boleh aku nak buat mak aku happy ja sentiasa.. xmau susah2 hati,.. aku bersyukur sgt dapat mak yang memahami anak2 dia.. tp kan,, aku suka usik mak aku... hehe.. usik2 manja...kau ada??? hehe.. wat mcm 2 boleh erat lagi hubungan tw.. 

mak..
kak sayang mak!!! kadang2 kak wat mak susah hati, kadang2 kak wat mak marah. kak mintak maaf.. kak syg mak sgt2... kak tw mak marah bila mak suruh kak wat apa2 tp kak lambat sikit nak buat.hehe.. tp kak buat jugak kan... kak bersyukur sbb mak jadi mak kak.. xda mak kat dunia ni yang sebest mak..!!!!


ok, kepada ibu2 diluar sana. selamat hari ibu.. hari2 hari ibu.. kpd bakal ibu pon selamat hari ibu jugak tw... hehe.. kpd anak2 yang masih ada inu, hargailah ibu anda, kpd anak2 yang ibu mereka telah kembali kepadaNYA, sedekahkan Al- Fatihah..aminnn... SELAMAT HARI IBU semua!!!!!

daaa... wasalam...

p/s: esok 8 hbln kan..
esok  dah 1 thn 3 bln aku n SZ couple..
 lebih kurang 450 hari...
<3

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget