assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Sunday, June 12, 2011

banyak benda nak citer

assalamualaikum... 
hai.. happy sunday semua.. hari ahad ni korang watper?? aku?? aku baru je balik membizikan diri.. ngeh3...umah aku ni dekat ngn kedah.. so, kedah office sumer bukak hari ahad..aku pon membizikan diri la p kulim. selesaikan apa yang patut...bajet mcm retis sibuk memanjang..
td aku p wat pasport. kat kilang lama.. pejabat imegresen daerah kulim.. dekat je..sebelah skolah aku dulu.. SMK Sultan Badlishah..tepi 2 je.. sblm ni kalau nak p wat pasport kitorang p kat seberang jaya.. jauh,.. ramai lak 2.. dah ramai kompomn2 lalambat kan.. tp td aku p wat kejap je.. mybe xramai orang kot nak buat 2 sebab cepat.. teheee....

alkisahnya, sblm p buat paspot 2 aku p la 1 kedai gambaq ni. yela, nak tangkap gambaq..tp.. series aku benci dgn kedai 2... dengan orang yang keja kat kedai 2 pon aku benci.. amik gambaq aku time aku xready.. dah 2 x kira plak 1,..2..3...,, main tekan ja... pas 2 pas 2 sekali ja dia amik.. xtunjuk pon kat aku.. ah dapat baru aku tgk.. makkk aiii, buruk bebenor... hahah.. aku tw la muka aku buruk tp x la sampai buruk mcm 2 skali.. sakit hati.. tp, nk cepat pnya pasal aku amik jela.. mahak 4 kpg= RM 15.. sengal kan!

my pasport. teruja sbb first time ada pasport sendiri.. jgn nak gelak.


tgk ja hokeh.. jgn nak kata apa2... tp mmg sumpah buruk kan.. :(

dah la paspot ni nak guna lama... boleh pulak dihiasi dgn muka yang ala2 alient ni.. hadooiii...kalau leh bagi gred nak ja aku bagi 1/10..aku bagi 1/10 kat kedai gambaq 2... hahaha... padan muka.. haha

 2 cita kat kedai gambaq... pas 2 la ni nak cita time dkt imegresen lak... kat sini cepat je tp aku tgk ramai orang. xpasti lak ramai orang nak berurusan or ramai orang yang hanya meneman.. haha.. tp mmg cepat la kat sini.. kalau bagi gree aku bagi 7/10.. nak bagi nyk2 xleh .. nt bangga lak pegawai2 lam 2.. tp overall ok..

pas 2 ptg tadi g umah mak lang aku.. kat juru.. ada besday party anak abang amir n kak niza... hehehe..besday adrianna arisya yang ke 1 tahun..moga jadi anak yang solehah dan dengar cakap mama papa... comel je muka besday gurl tadi..aku p sana untuk makan..:) kat sana mcm2 ada.. cake ofkos wajib! tp aku xmkn pon... aku mkn mee kari, buah, kek comel yang kiut. popia, nugget, sosej, buah2an.. ish.. byk toi... siap mak lang aku bg tapau lg.. hahaha.. mlm ni boleh pekena lagi seround... haha...

ok.. sebenaqnya byk benda aku nak cita.. cita sal p jalan2 minggu lepas pon x cita lagi... tu cita hat minggu lepas punya...sebab malas nak update blog jadi mcm ni...adaoooii, bakpenya lembap sgt nih.. nt la aku cita sal 2 eh.. biasa la beruk band aku ni lembap kalau nak upload pic... so fhm2 la yer napa aku dah lama x update blog.. *bajet cam ramai orang baca blog sememeh aku ni..

ok... 2 ja cita untuk hari ni... daaaa,,, wasalam.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...