assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, June 13, 2011

makan tempura dengan ayaq kopi..

assalamualaikum...
selamat malam semua... dah nak tiduq ka?? amboi awainya.. haha.. smalam aku tidoq awai gila.. pkul 9 mata dah kelip pop kelip pop ngntuk.. haha.. aku kalau dah ngntuk letek2 kepala ja teruih hanyut...

ok back to the topic.. kat sini hujan sepanjang petang. malam dah berhenti hujan. kan best kalau hujan lagi.. sejuk sikit aku nak tidoq.. memang kompom2 la tidoq awai kalau hujan lagi la ni...aku ni nama ja dok kampung. dulu orang slalu cakap kalau dok kampung ni mlm2 sejuk ja... tp tu dulu.. la ni dah xdak beza dah.. aku rasa panas dia sama ja mcm aku dok kat kl nuh...

banyaknya aku merepek kan..ok2.. ptg tadi masa tgk cita nikita.. ala cita tv9 pukul 5.30 - 6.30 ptg tu...aku bukan pengikut setia cita 2 pon.. tp hari ni ntah napa tb2 tgk... ok, time tgk cita 2 , tba2 abah aku suh aku bancuh ayaq kopi... haha.. aku besa la kalau aku tgh2 dok tgk tv mmg ssh sikit la nak ganjak.. haha.. pas 2 aku jawab mlm ni la kak bancuh..haha.. anak apa la aku ni kan... hehe.. tp aku tetep ada niat nak buat ayaq 2 okeh..

pas 2 dah malam time tgk berita aku pon tunaikan janji aku.. haha.. bancuh ayaq kopi.. aku bancuh seteko... haa.. amik hang. suma leh minum.. pas 2 dah hantaq ayaq p depan abah aku kata sedap jugak kalau mkn ngn cokodok ni..mak aiii, mana nak cari cekodok mlm2 ni.. mmg tak da la kan... pas 2 aku bukak peti ais ada la tempura ayam ngan cheese.. aku pon goreng jela yang 2... makan tempura ngn ayaq kopi.. sedap jugak... hahaha.. boleh tiru resepi ni kalau nak..hehe


tempura.. my favourite! pic ehsan google

kopi o' sedap bila minum panas2...


mmg dah lama aku xminum ayaq kopi ni.. dulu time kecik2 takut nak minum sbb kalau aku nak minum ja tok mst cakap nanti hitam sebab minum kopi. aku pon pecaya.. sgt xtaw apa2.. so, bila dah besaq ni mula la nk minum semula.. sedap laa... sapa x minum rugi taw... try la... hehe.. tp jgn dok minum sgt sbb ada cafein.. sekali sekala boleh la..teheeee...

sebenaqnya smalam plan yang malam ni nak p makan kfc.. adik (ijat) nak blnja.. tp xcukup ahli.. abang xda. so, tunda la p hari lain.. huk2... xpa2. yang penting ijat yang akan blanja.. hahaha.. aku memang suka kalau ada orang blnja nih.. 

2 ja story untuk hari ni...
daaaa... wasalam...

p/s: miss SZ!
hidup mesti happy .. moga diberkati Allah dunia akirat.. amin..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...