assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Thursday, June 23, 2011

saya tak tahu apa saya nak taip untuk kali ni

assalamualaikum... 

hai olls.. otak saya hari ini agak blank. n sekarang saya tataw nak update tentang apa. tp tangan ni gatal jugak nak menaip.. hihihi.. saya sgt bosan ini malam. nk tgk tb citer cam xbest so batalkan niat nak melepak depan tv. baru sekejap tadi bersembang face to face dengan jejaka hati... tak la lama sgt tp xla sekejap sgt..sebab si jejaka hati xsihat. beliau mengalami fever, cough n flu.. waa, banyaknya penyakit si jejaka hati kan. sbb 2 la xleh nak cakap lame2... suara si jejaka hati pon dah mcm ella tak cukup tidur mean serak2 yang xdapat didebgar dgn telinga kasar.. dah 2 hari 2 mlm mcm ni...hope u will be fine tomorrow...ameeennnn......hihi..apa yang saya ingin katakan ni.. ok saya sudah banyak melalut tentang si jejaka hati yer.. 

sekarang saya tengah memikirkan tentang hari2 saya yang akan datang.. cuti saya hanya tinggal 4 hari je lagi.. sedih bukan??? ya,,, sgt la sedih... tp duduk umah lama2 pon saya bosan.. sepanjang cuti semester ni saya hanya keluar dengan kawan2 sehari sahaja. itu pon keluar pergi tengok kl gangster.. hari2 lain saya menghabisckan masa dan kudrat saya di rumah bersama keluarga.. saya hanya akan keluar dengan famili saya.. saya selalu keluar berdua dengan emak saya. memandangkan sekarang emak saya dalam pantang mean beliau baru lepas operate mata, so, emak saya xboleh la nak drive jauh2.. jadi. cuti kali ini saya bebas memandu kereta emak... hahaha.. huureyyyyy.... saya dah macam pemandu peribadi emak.. saya suka!!! bukan senang taw saya nak bawak kereta sendiri. disebabkan masalah itu, emak mamberi kebenaran kepada saya untuk menggunakan kereta sepuas puasnya.. rasa mcm nak bwk je keta mak 2 balik kuala lumpur isnin ni... hahahaha* gila stereng


abaikan muka skema saya ketika memandu... hehehehe
*pakai spec sbb takut xnampak dan terbunuh semut =,=

dah habis cerita pasal bawak kereta.. sekarang kita masuk pula bab makan.... seingat saya la kan..sepanjang cuti 2 minggu ni  saya sgt berselera untuk makan. nafsu makan bertambah tambah.. adakah sebab hormon yang bertambah kerana perubahan environment??? ok, saya x ada jawapan untuk soalan tu... hari2 boleh dikatakan saya akan makan nasi 3x.. saya ulang yer kwn2.. TIGA KALI.... aduhhhh.. boleh naik badan kan kalau mcm 2... mau xnye.. hari2 dapat makan makanan yg sedap. nak apa semua dapat.. mauxmakan sampai tiga kali sehari.. tu xtermasuk makanan sampinagn yang saya makan lagi.. kalau dah campur yang tu rasanya 7 8 kali jugak la saya makan sehari... sampai mak dan abah saya pon tegur saya makan banyak... mesti depa ingat saya xcukup mkn kat KL kan.. kat kl lain... saya makan jugak.. tpo saya makan bila saya lapar je... kat rumah ni saya makan bila saya rasa nak makan.. berbezakan ayat mcm 2???...

hahahaha.. entry kali ni saya skema sikit sebab saya buat ayat guna perkataan saya ..dari tak tahu apa nak taip dapat jugak taip panjang berjela mcm ni.....maaf yer.. malam jumaat memang la kena sopan santun kan.. teheeee... daaaa...


Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud:” Tidak sempurna iman seseorang hamba sehingga dia memiliki tiga sifat iaitu: menafkahkan harta tanpa kedekut, berlaku adil terhadap diri dan memberi salam kepada orang lain.”

wasalam....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget