assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Wednesday, June 01, 2011

the ugly face of me

assalamualaikum...

ini mungkin akan mengubah persepsi anda anda yang selalu kate aku perasan cantik kann.(perasan oke.. bukan betul2)..i memang tak pon.camne nak perasan cantik.ada ke org yang perasan cantik?? ermm.. maybe yes n mybe no.. jawab2 la sendiri ok..masalahnya skrg ni ada ke orang kata kau perasan cantik linda oiii.oke takda,fine!!! tak baik menuduh.i know im not cantik mcm orang lain but im grateful.thank you yaAllah.Allah ciptakan semua hambanya indah kan.so aku cantik la jugak kann kann.tak..oke fine.aku trima kalau orang cakap mcm 2 kat aku tp tak baik cakap ciptaan Allah tak cantik... sob sob sob.. semua ciptaan Allah cantik2 belaka n ada kelebihan masing2..

cantik is specifik term.. ramai org yang define cantik ni mcm waaa..cantik giler la minah ni..ada yang mcm cantiknya muka dia.. gebu ja. ada yang cakap cantik is melalui hati. melalui dalaman... so, xkisah la korang nak cakap cantik ni mcm mana.. but bagi aku kita xbole nak cakap orang 2 xcantik orang ni xcantik.. cantik ni ada mcm2 definisi, so bersyukur la sebeb kita semua cantik... thank you YaALLAH...

the time that aku rasa muka aku ugly gila but still cantik... hahahahaha..

gambar ni fesyen apa pon tak tahu... nak konon2 nak tgk webcam tp tgk tempat lain. nak senyum cantik2 tapi jadi mcm muncung itik lapaq air... tgk pok cik kat belakang 2 pon tersenyum gembira tengok aku mcm ni. :))


gambar ni pulak jelas menunjukkan mata kau yang sememangnya luas lagi besar. bulat dah macam bola ping pong versi taik cicak(ada ka bola ping pong mcm 2).. xpa la cik lin oiii... mata besar 2 aset berharga...

gambar ni mcm xbest sgt sebab aku xbuat flying kiss. xsempat ka apa aku pon tataw.. tp aset aku tetap nampak dekat picture ni iaitu gigi arnab 2 batang, pemakaian gigi besi yang sedang dipakai mungkin akan menyorokkan sedikit ketaraan gigi arnab aku ni.hahaha.. mungkin dengan buat ayat mcm ni aku tak akan jeles lagi dengan pompuan pompuan yang CANTIK kat dunia ni.. tadaaaaa 

mungkin perangai perangai kat atas ni sangat tidak sesuai untuk gadis seusia aku kan?? dan mungkin perlu kembali kepada perangai asal yang ayu lagi lembut.eceh.. pilihan ibu ibu mertua di Malaysia.. ecececece.. sgt perasan. masalahnya aku lembut dan ayu ker sebelum ni.. mcm tak je kan...xpe la.. hanaya mereka mereka ja yang tahu perangai i mcm mana..

you dont have to be beautiful in front of everyone.just be pretty in front of your love one.you'll be happy if he see you as the most beautiful girl in his heart.;) as i see my love one as the most handsome guy in my heart..boleh dak gitu???

ok lah... aku creat blog ni just nak tulis apa yang aku rasa, just nak hiburkan hati aku, just nak isi masa lapang aku n takde kaitan dgn sesiapa ok..if u did not like i'm happy if u just go away. and i feel happy if u like it n stay read my ugly blog.. thank u.. hugs!

k.. see u then tatatititutu...
wasalam...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...