assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Thursday, July 07, 2011

ini memang kerja gila...gila ker???

assalamualaikum..

hai semua...
dah lme aku x update blog ni kan... urm... dah bersawang n dah naik habuk aku rasa blog ni...hehehe.. actually aku ada byk gila benda nak cita.. teheee....tp beruk band aku ni lembap tahap siput babi patah kaki..*siput babi ada kaki ka eh??? hehehe...patah semanangat aku yang berkobar kobar nak update blog ni.. haish....

ok.. now aku nak story2 sket pasal mana aku p hari khamis minggu lepas.. ahahaha.. bapak dah basi dah cita aku ni kan.. sob..sob..sob... kan dalam entry sblm ni aku ada cita sal aku p kuar tgk movie cita SEKALI LAGI ... tp aku cita xhabis lagi kan... lepas tgk cita 2 aku n ina ni jalan2 la kat kedai2 kat times square(TS) tu.. barang2 kat situ mmg murah kot.. kalau bwk RM100 boleh beli 1 set dari atas sampai bawah.. boleh dapat shawl,baju cantik, seluar.. n kalau pandai cari kedai yang harga murah siap boleh dapat kasut lagi.. complete... tp kalau bawk jumlah wang yang sama p midvalley, pavillion satu barang pon blom tntu boleh beli kan... teheeee.... tmpat 2 sesuai la ngn jiwa aku yang xkaya ni.. hahaha... asal cantik dan murah aku rembat je... eh, melalut lak kan mak semah ni.. pelempang nak??oopsss~

ok.. dalam dok jalan2 dalam TS 2.. pusing2 dari tingkat bawah p tingkat atas.. dari kanan p kiri.. masuk kedai ni belek2 baju.. masuk kedai tu belek2 barang.. haish.. xketorah..jalan2 then jumpa la fish spa ni.. mcm best.. tringin nak masuk.. first fish spa yang kitorang jumpa harga dia rm 12=30 minit...ish.. mcm xberbaloi pulak kan.. teheee... pas 2 jalan lagi jalan lagi then jumpa fish spa yang ke 2.. yang ni murah sket.. rm 5=2o minit.. haa.. berbaloi2 kan.. pas2 tanpa berfikir panjang kitorang trus on je... ckp kat owner 2 yang kitorang nak wat fish spa ni.. haha.. semangat kan.... 


muka tekun tu.. dok tgk ikan dok gigit kaki.. sumpah geli masa mula2 tu... lala.. then bila mcm dah lama sket rasa mcm syok la pulak kan.... hahaha...


seee... ikan byk kan... ni ms first2... dok hayun kaki ja dalam tu sebab geli.. ikan pon xberani nak dekat takut mati dipijak.. wakaka >___<


cik ina kita yang geli apabila memasukkan kaki ke dalam tu.. gambar pon jadi bluur sbb aku tengah tahan geli gak sebenarnya...



*sila abaikan muka yang terover excited itu...


kitorang dah xtakit... dah berani meletakkan kaki dalam air tu.. salute sama lu!!!


apa la yang difikirkan si ina tu eh???

mula2 memang dia cakap rm 5= 20 minit.. tp kitorang rasa mcm lebih dari 20 minit kitorang dok letak kaki dalam tu.. hahhaa... staff kat situ wat don no je.. hahaha.. kitorang pon wat xtaw jugak la.. rasanya nak dekat 45 minit kot dok rendam kaki dalam 2 bermain2 bersama ikan2.. hahaa.. mmg berbaloi2 la kan.. nsb baik xda caj tmbahan ke apa... 

bila dah keluar dari fish spa tu kitorang trus tgk kaki n masing2 puji kaki sendiri.. hahahaha.. mcm xleh blah kan perangai.. cakap kaki lembut sikit la. dah putih la apa la... padahal same ja kot... teheee.... pas 2 kan pas 2 kan.. sambung la jalan balik... pusing2 TS wat kali terakhir then decide nak g KL sentral... konon2 nak tgk tempat pengambaran iklan DASHING kat tv + nak naik monorel... hahaha...

tanpa berfikir panjang.. kaki terus melangkah untuk membeli tiket ke kl sentral menaiki monorel..tup tup dah sampai... sampai ja kl sentral ada byk sale n ada ramai gila org... aku pon pelik la. p tang mana pon orang ramai mcm 2 la.. haih.... pusing la kl sentral 2 dua kali sambil makan aiskrim mcD yang seringgit tu... hahaha... xbeli apa pon.. just nak jalan2...  tgk jam baru pukul 5 lebih.. mls nak balik umah awal2 sbb letrik xda kat umah.. so, pikir punya pikir las2 dapat idea...

p pulak klcc... hahaha... sampai klcc jalan2 kat situ... penat owh.. nak makan?? xnak lagi.. jalan dulu.... bila dah lapar baru la behenti makan... rasanya time 2 dah pukul 7 lebih dah kot.. baru nak lunch.. hahaha....boleh sakit kalau slalu amalkan mcm ni...hahaha ... bila perut dah lapar mula la mencari kedai yang sesuai untuk mengisi perut... 
kami singgah di kenny rogers.. hat 2 ja yang menambat hati kami.. tadaaa....

muka excited apabila 2 ketul muffin ada di depan mata.. den lapo dah ni haaa....


ni la menu yang kami oder... ina punya sebelah kiri n aku punya makanan sebelah kanan.. yummmy!!!


tudiaa......


sedapnya bila tgk model xbertauliah ini memperagakan makanan yang dia nak makan.. sedap sehingga semua urat2 dalam perut menari-nari....


muka selepas kenyang... macam ni la....


:)

okk.. dah habis cerita bab makan.... perut kenyang hati senang kan... lepas 2 kami pon berjalan2 mencari jalan keluar.. yela kan... dah malam ni... kena la balik umah.. nt housemate semua ingt kitorang ni kena culik pulak dengan manusia aneh... :) p la amik tiket aliran kelana jaya ke masjid jamek n dari masjid jamik kitorang balik la ke bandar tasik selatan....

ok.. tepat pukul 9 malam... kitorang selamat sampai di taman connaugh..alhamdulillah... hari 2 memang hari yang xberfikir panjang.. semua jalan ikut kaki melangkah jer.. nsb baik selamat... >___<



love SZ!!!


daaaa....hugss...
wasalam...


p/s: tajuk entry rasa mcm xsesuai jer... ahhhaaa belasah je la...

2 comments:

bahiyahaziz ; said...

FISH SPA tu tgkt bape??? jeles u..haha

lindariepin said...

fish spa 2 tingkat 2 or 3.. xsure sgt la.. tp dia ada kat ujung2.. g la cari.. tehee.... best!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...