assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, September 26, 2011

open house umah no 5 jalan pantas.

assalamualaikum readers...

ini cerita weekend semalam.. ahad...pagi bgn2 mandi pas 2 online... tgk2 ada jemputan g open house.... ngeh3.... suka3.... open house classmates yng ddk kat no 5 Jalan Pantas... 1 jalan dgn umah aku..kalau xg mmg rugi la kan... hehehe... dekat je.. jalan kaki pon boleh (mcm la sblm ni aku g umah diorang naik kapal terbang kan) hehehe...

ok... dulu budak umah jalan arif wat open house gak... tp aku x dapat p sbb time 2 aku kuar dgn SZ... pas 2 kemarin dah xda apa2 plan nak wat kan... boleh la g... pukul 5 ptg majis 2 mula.. tp mcm biasa la.. aku n budak2 umah aku nak pukul 6 baru g.... ingtkan dah lewat... makanan dah hbs.. tp tgk2 kitorang ialah tetamu first.. sgt teruja.... makanan pon mmg banyak la diorang masak.. :))

antara menu yang ada kat open aus.. meh aku senaraikan... bihun goreng, nasi himpit kuah kacang, rendang, agar2 apa nama nth.. sedap agar2 tu, popia goreng, kuih raya(aku xrasa sbb aku makan makanan lain bayak), kerepek pisang(sedap),gula2, coctail, air sirap, air barli dll.... mmg rugi la sape yang x p... aku xda pulak snap pic makanan sbb mmg sampai2 terus makan.. cek lapaq ni...... :)

kita scrool gambaq kat bawah ni... xbanyak gambar sgt pon ada sbb bayak gmbar diambil guna camera canggih YANA.. :)so, kena tunggu si yana ni upload dulu la pic kat FB.. :)

Keep your eyes upon me, keep me in your sight, Help me don the crooked road, lead me to the light. The road I'm on is dark, I'm not sure if I know the way, Yet with you right beside me, I'm certain I won't stray. Protect me from the world, I know we'll make it through, Give me all the strength I need..... Let me lean on you."
- Megan Stroup


"Friendship is what gets you through the bad times and helps you enjoy the good times


"Friends are angels following you through life" 

"A world without a friend, what would it be? It would be like a world without water, something you need. Friends are like glass, once broken, they are hard to fix. Keep your friends, as you would keep your water." 

"The most beautiful discovery that true friends can make is that they can grow separately without growing apart."
-Elizabeth Foley

"A best friend is a sister that destiny forgot to give you."


"True friendship, unlike love, always lasts forever."  group A1....

habis makan suma sembang2 merapu2 tangkap gambaq mcm2 gaya n then dalam pukul 8 baru kitorang balik.. memenag riuh la kan time 2... but i sukee... hepi je time 2...  dah sem last kan kita sume ni mcm xcaya je.. beberapa bulan ja lagi nak dok sama2 nak stdy sama2.. pas ni dah wat haluanm msg2 kan... dah bina hidup sendiri kan.. apa2 pon aku nak wish u oll gud luck n hepi dalam hidup..... :)))

ok... skng ni aku nak ucap tima kasih pulak dekat dak2 no 5 jalan pantas. yang sudi wat open house.... heheh.. nt tunggu la open house dak2 umah 81 jalan pantas pulak... nth bile la kan... hehehehe.. insyaAllah, kalau diizinkan Allah kami buat la... stay tuned...


2 jelah nak cita... daaaa
wassalam.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...