assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Sunday, October 02, 2011

who cares what i do..

assalamualaikum,

hai,, watpe?? sihat dop???? aku xsihat. selsema...(maraih simpati) kasi pelempang kiri kanan.. oppss....Allah bagi dugaan kat aku, so Allah sayang aku.. theeee..

motif gambar masih xdapat dikenal pasti lagi.... saja menepek kat sini..


Dalam HIDUP pasti ada DUGAAN..Dalam WAKTU pasti ada PENANTIAN..Dalam DOA pasti ada PENGHARAPAN..Dalam KASIH ALLAH pasti ada SUKACITA dan DAMAI SEJAHTERA..PERCAYALAH.. SETIAP DUGAAN PASTI ADA HIKMAHNYA:)

dan

Ada ketikanya insan yg kita sayang, membuatkan kita dalam keadaan teruji
Ada ketikanya insan yg kita sayang, membuatkan kita terkeliru
Ada ketikanya insan yg kita sayang, selalu membuatkan kita terluka
Ada ketikanya insan yg kita sayang, semakin membuatkan kita terkilan
Ada ketikanya insan yg kita sayang, membuat rasa sabar kita kian menipis
Ada ketikanya insan yg kita sayang, mengguris hati kita hingga menitis airmata
Namun kita ttp menyayanginya krn dia sentiasa bertakhta di hati...♥♥♥

sape nih??? he make me smile until ears but sometimes he also make me cry (just joking)... muahaha....


phewwwiitt......

ok.. entry kali ni bukan nak feeling2.. bukan nak jiwang2 tapi just nak conteng2 blog yang dah lame x conteng ni.... almaklumla... 2 weeks posting... mmg busy la... busy smpaikan case conference pon tak sempat nak wat dalam ward. pospone lagi.. alamak.. lagi 8 case conference aku kena kejar ditambah dengan cross yang berlambak- lambak.. pon kena kejar sblm habis sem ni... (final sem)..

besok(isnin) aku ada OSCE.. gasak la... aku malas dah nak pektis2 bagai... dgn hidung dok sok sek sok sek ni.. mmg ,malas la aku nak mambizikan diri aku buat pektis2 ni.. aku just baca checklist ja n wat drug calculation sikit2... sbb OSCE kali ni xtermasuk dgn mark Final pon.. so, aku just anggap bnda ni exercise yang school nak buat... theeeee....

sblm aku bebel2 panjang yang xdak paedah ni... aku rasa xterlambat lagi aku nak wish congratulation dkt kawan2 aku..dekat kawan2 aku yang baru je lepas konvo esp.. ain n wanie.... best je aku tgk diorang konvo.... aku punya turn insyaallah next year... doa2kan la yer....  aku selalu berfikir KALAu.... org cakap xbaik cakap kalau2 ni... cthnya: kalau la aku xmasuk nursing ni,,, aku dah boleh konvo.. aku dah boleh gelak2 ketawa dah dengan depa suma.. tp ni semua takdir kan.. takdir masing2...so, aku terima jela... hehehe... so, ain n wanie n yang lain2(xleh nak senarai semua nama sbb ramai sgt)... tahniah yer sbb dah dapat apa yang diimpikan... hope success dgn apa bidang yang akan ampa lalui pas ni.....p/s: sori sbb aku xdapat nak g konvo korang... korang taw kan knapa aku xleh p... aku terkilan sgt kot sbb xdapat nak g.. sori sgt2.. :)

ni la rupa mereka berdua.. roomate aku time sem 1 kat krism.... tahniah u guyss.... doa aku moga korang hepi sokmo,,

ok... dah habis cita sal konvo diorang yang membuatkan aku super duper jeles... hahaha... now aku nak merapu pasal senyum pulak... mahal sgt ka senyuman korang2 tu... aku taw la yang aku ni susah nak senyum,.. tp xder la sampai jadi mcm kerang busuk rupa muka kau kan kan kan... 

sebagai contoh yang xberapa nak contoh sangat la (lempang) hahaha
bila aku bagi senyuman yang iklas kat kau(bahasa dah kasar ni)... biarpon kau tengah marah ke time tu.. biarpon kau tgah frust menonggeng ke time tu.. ataupun aku xkenal pon kau tu sapa tp aku dah bg kau satu senyuman apa salahnya kalau kau senyum kembali kat aku... sbb dgn  cara tu aku rasa aku bahagia.. bhahahhaa... bukan susah pon nak senyum balik... 2 pon xnak senyum... ape daaa.... nak bagi pahala senang pon xnak buat... mmg tak taw la nak cakap mcm mana...


ok... mmg aku akui yang kalau xdak senyuman korang tu pon aku booleh hidup.. aku xmati punya lah. tp kan, sbg manisia kalau dah org buat baik dgn kita tu pndai2 la kita balas balik.. xsusah pon....
senyuman yang iklas dan jujur adalah simbul pemberian, landsan bagi orang2 yang cintakan kebaikan...

ketahuilah... ramai orang beranggapan yang
 kalau kita senyum tanpa sbb mst kita nak mengampu seseorang tu... cara tu xbermakna yang aku minat kat kau..fikirlah yang aku senyum dgn korang2 ni kerana Allah, kerana aku fikir kita serupa.. kita adalah makhluk Allah...

friends,they makes me smile....


"The main reason why I keep on smiling is because smile is a curve shape that makes everything straight. That is why smiling is very important for me."



yang baik dari ALLAH S.W.T.. yang buruk dari sayaa....

daaaa.... wassalam...

thanks for reading this.... hugs!



p/s: sori kalau enty kali ni menyinggung perasaan mana2 pihak... aku just sampaikan apa yang aku nak sampaikan .. dari dalam hati yang murni.. ceeewahh.. doakan aku untuk OSCE besok ye kengkawan... thanks

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...