assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Tuesday, October 18, 2011

good things come to those who wait =.=.

assalamualaikum....guys ! im back ! miss me or not ? hoho. 

peace kacang pis from cik misi!!!*motip gmbar tataw.... saje mencapap.. hahaha

aku taw mesti ampa miss aku banyak2 kan. haha. imissyoumore bebeh ! i miss SZ a lot!!!!  wowww ! new smile ! heeh. OMG! its funny. okay.. tetiba dalam entry ni aku berspeking london pulak kan... abaikan.!

okay aku nak cakap yang aku bukan pndai speaking punn. deng deng deng. tp alhamdulillah spm tahun 2007 yang lepas aku dapat A2.. haha.. saja nak habaq mai kat ampa... walopon aku xdapat A1 tp aku berbangga... ececece... lepas ni aku nak p menimba ilmu byk2... nak bagi terer speking omputih.. mana la nak tw kot2 nanti nak smbung stdy kat obersea ka.... doakan aku taw... amin.. amin.. amin...nnti boleh kawen dgn org mat saleh. hahaha! merapu dah.. tetiba nak kawen ngan mat saleh..i know i know you all bukan berani nk kawen dgn saya kan kan. heeeeee. smile!

eh, sekejap ja aku dah nak habis blajaq dah..xsabaqnya nak pegang duit sendiri.. dapat gaji tep2 bulan.. tp xmau keja. boleh x mcm 2?sblm keja ni la aku nk enjoy gila gila gila ah.... tp apa kan daya, xleh nak enjoy sgt sbb duit xdak. duit elaun tep2 bulan 2 xcukup. harap maklum...sedihnyaa...xpa2 aku boleh enjoy cara xdak duit noh. jimat cermat sikit... hmmmmm...apa2 pon tolong la jangan buat benda yang boleh merosakkan diri.. sebab diut habis semua rosak.. pikir la yer....pikiaq baik buruk sama sblm buat satu2 benda 2..teheeee.

sebenaqnya, aku excited ni. nak jmpak mak cik aku.. ngeh3... besok i'll go to kl... then rabu g konvo kawan2 aku kat upm.. xsabaqnya.. pas 2 nak jalan2 pusing2 kl pastu balik penang .... hahaha.. pas2 dok mai balik kl... banyak nya pas 2....tetiba excited telebih.. pehal.. abaikan perasaan aku 2 yer... :) pliss jangan gangu hidup aku.. aku nak hepi ja skng ni... tadaaaaa... :) 


___________________________________________________

you think youre not pretty. there's always someone uglier. you want more money. people are in poverty. you want a boyfriend. someone doesnt even have parents. youre hungry. a child is starving. you want to go to the mall. someone is looking for anything they can wear just to stay warm. youre chilly. others are frozen. you just want to die. most people want to live. so dont waste your time on things that you think you want because there is always someone out there who needs it much more than you could ever possibly know. come on guys, think it wisely :))

_____________________________________________________

---> pesanan untuk sapa2 yang suka kacau hidup orang yang xleh nak tgk org lain bahagia.. sudah2 la... xpenat ka wat org nangis.. xpenat ka wat org gaduh.. mungkin hampa xdapat balasan setimpal sekarang tp ingat semua 2 Allah akan balas.. tunggu masa ja... *tetiba terEMO pulak..


okay . take care. babai ileeeebiuuuuuuu ! 
wassalam..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...