assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Sunday, October 16, 2011

gila glamor....

assalamualaikum.... 
hai semua.. selamat berhujung minggu yek semua readers....
mlm ni aku mcm bosan.. aku ulang MACAM bosan... hahaha.. xda benda pon nak wat. td tgk tb tp las2 tb yang tgk aku.. sebabnya bosan lah.. hukhukhuk...

sape sini suka tangkap gambar??? cube angkat tangan macam saya! ok 1.. 2.. 3... 4....1837847... ramainya yang suka tangkap gambar kan. kirenya ramai jugak la yang gila glamor.. hahaha.. mcm aku. aku kalau boleh sape2 yang pegang camera 2 mesti kena ada muka aku.. hahah... gila glam la katakan...ok.. abaikan ayat gila glam aku 2....

baru2 ni.. tgh2 exam aku n aku punya classmates ada photoshoot.. cewah.kalah retis you... model pon kalah... kitorang fotoshoot untuk batch punya. diler best kot... hahaha.... nak taw x kenapa aku cakap tengah2 exam? yela... hari fotoshoot kitorang 2 hari ke 2 final exam.. melampaukan... haha.. sbb 2 la exm hari berikutnya aku xleh jawab. sbb gila fotoshoot.. *alasan* .. 

semua pic2 ni kebanyakan dari pic yana....aku amik dari fb... heeee.... tengok jela pic orang2 yang gila glamor ni... yang pasti.. setiap pic mesti ada muka aku.. hahahaha....selamat menonton!

ini gambar gila glamor yang pertama.. tgok org yang paling depan tu.. siap angkat pis lagi... 1 tangan lagi pegang botol air comel berwarna pink..


di dalam lift pon org nak ambik gambar artis2 ni taw,.... hikhikhik


just smile.... >_<


picture ni ms sblm osce sebenarnya...kire exam jugak la time ni..


di quarantin room... boleh lagi dok macam ni ye...


giude to profesionalism..pewwittt...


candit time!


:))


tengah2 susun.. naseb baik x tarik2 rambut nak duduk depan... hahaha


comel kan.. mcm nak g kawad je... perbarisan ni...


candid time jugaks!


before osce...awas, gambar xtersusun.. jangan pening ok... hahaha

yeeyyy.. dah habis wat show off gambar gila glamor... haha.. ada rasa xpuas hati?? face to face la... ape barang cakap belakang... hahaha..mcm ganster x? takut x takut x? sila muntah hijau 2x ye... hihihihi.. lagi 1... ni semua kebanyakan guna camera yana.. aku xda la camera canggih2 ni.. nanti aku dah kaya(doa2 la aku cepat kaya) aku beli la DSLR pas 2 aku letak gedabak punya besaq gambaq dalam blog ni yer... bayak x aku merapu??? hahaha... 

ok lah... dah ngantuk ni... mlm ni line celcom wat hal...%^%$^ hantar msg asyk peding je.aku nak msg pon nak kena try byk2 kali.x.. bangang betul la...maxis pon kdg2 wat hal gak.. sama ja...

k lah, aku dah banyak merapu.. nak tidoq kroh krok kroh.. bai!
wassalam...

mlm ni aku bosan.aku xmsg cik sayang sbb dia sibuk.. xnak la ganggu.. aku slalu ja kacau dia.. hoho...
jauhdimata dekat dihati... lalalalala <3 sz!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...