assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, October 28, 2011

xda tajuk

assalamualaikum...
hai sumer....da lama i xmerapu kat sini kan..dok i2 lak.. lempang kang... hahaha.. ekceli, aku dah balik kl... sepatutnya aku balik ahad ni. tp disebabkan ada event COMPULSARY.. so, aku menskemakan diri ubtuk pegi event tu... huk huk huk.. rugi cuti aku 3 hari...

event 2 berlangsung hari ni and besok.. hari ni punya aku blah awal.. haha.. pas makan trus aku blah... mals da nak tunggu sampai petang...tp makanan dia sedap wa cakap sama lu.. mcm berbaloi la pulak aku g hari ni.. mula2 sampai sumpah seranah jugak sbb xramai pun student.. kata WAJIB!!! pas 2 lepas makan pagi rasa nak tunggu sampai makan tengah hari... haha... makan punya hal... pas mkn tgh hari trus blah.. padahal ada lg minum ptg... xpe la.... tp mmg best ar makanan td 2...

eh, dok cakap2 mukadimah punya panjang...aku xcakap lg pun event apa kan... event tu ialah BREAST CANCER CONFRENCE.sempena pink oktober.. best jugak. banyak jugak la yang aku tataw sblm p situ then skrg da taw... huhuhu.. tp bosan sikit la.. sebab depa cakap ja.... kami ni kena dengaq ja... huhu.. tu yang membuatkan mengantuks... hehehe..

ok lah.. entry kali ni pendek sebab aku ada hal dgn SZ huhuhu....daaa.... bubuiiii
selamat berhujung minggu..
wassalam...

p/s: entry yang ntah pape.... :P

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget