assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Saturday, November 19, 2011

layan aku bukan tomboy

assalamualaikum... 
happy saturday suma.. since aku bosan gila2 kat umah skng ni.. suma kawan2 aku kuar... aku stay here jela... malas nak kuar plus plus diut xder.. hehehe...


peace!!! aku bukan tomboy oke~pesal mata aku mcm tu?? seram aku tgk...

but skng ni aku nak cite yang hari rabu lepas (16/11/2011) aku kuar g tgk filem AKU BUKAN TOMBOY  dgn boyfie aku n dengan kawan2 die.... mst korang syak aku tipu kan sbb filem 2 sepatutnya kuar 17/11/2011 tp aku g tgk 16/11/2011... tp ni mmg bnda betul la.. aku g tgk kat midvalley.. around 9 pm kitorang msk dalam.. best... meh sini aku cita sikit sinopsis cita nih...

---------------------------------------------------------------------------------------------



Filem Aku Bukan Tomboy mengisahkan tentang si gadis Tomboy  Farisa yang dibesarkan oleh bapanya selepas kehilangan ibunya sejak kecil. Di sebalik hati seorang gadis tomboy ini dia turut menyimpan hati kepada seorang lelaki, sama seperti perempuan normal yang lain. Akhirnya, tanpa disedari dia berada dalam percitaan tiga segi di antara 2 jejaka iaitu Harry dan Burn.


Di samping mengharungi lamunan percintaan dengan Harry dan Burn, Farisa turut tidak terlepas dari kecaman dan gangguan golongan ‘pengkid’ seperti Bell dan Sam. Farisa rupa-rupanya menjadi rebutan kepada Bell dan Sam yang mahu menjalinkan hubungan intim dengannya seperti pasangan bercinta. Farisa bosan dan rimas kerana enggan terjebak dengan hubungan songsang.

Persoalannya adakah terlalu sukar buat si gadis Tomboy untuk merasai kehidupan sebagai gadis normal yang bencikan hipokrasi demi memiliki cinta sejati? Sememangnya terlalu besar pengorbanan yang dituntut. ‘Aku Bukan TOMBOY’ sebuah filem bergenre komedi romantik bakal menjawab segalanya.

nak tahu lebih lanjut kena la g tgk sendiri.. kalau malas nak g tgk nt download je dari youtube.. tp lambat sket la... :)




Barisan Pelakon Filem Aku Bukan Tomboy
  • Syamsul Yusof
  • Scha Al Yahya
  • Zarina AF
  • Harun Salim Bachik
  • Shaheizi Sam
  • Eira Shazira
  • Sheera Iskandar
  • Salina Saibi




ni barisan pelkon filem nih 

comel la scha nih  >_< hebat kot dia naik moto ni.. aku pon xberani naik moto besar2 mcm ni....

part ni best... burn aka samsul yusof yang nerd ni first time byk moto. siap kena saman lagi.... hahahah 

ala2 loving couple kan..... =) sorang naik moto nak hantar pizza sorang lagi naik kete kontot....

rakan sekerja scha aka farisha.. xsuke pengkid yang paling kanan tu.. watak sheera... :P

ni time scha kena kacau dgn mat2 moto.... >_*

waaa.. penuh gambar aku letak dalam entry kali ni kan....ape2 pon layan jela.. aku tgh bosan nih...sbb tu aku wat entry yg nth hape cam gini.

wasalam....



1 comments:

Omar F. said...

x tengok lagi citer ni.. hehe!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...